vineri, martie 29, 2024
spot_img

voestalpine a livrat primele macazuri prefabricate în Bulgaria

Recent, voestalpine Railway Systems Bulgaria a livrat primele macazuri pre-asamblate Companiei Naționale de Infrastructură Feroviară NRIC. voestalpine Railway System operează 30 de vagoane basculante în toată Europa pentru țările care utilizează ecartamentul european 1435.

Cu peste 10 ani de experiență, compania este lider de piață pe acest segment. Cu câteva luni în urmă, primele trei livrări pre-asamblate au fost livrate în Bulgaria de către voestalpine Railway Systems Bulgaria, de la fabrică direct la șantierul proiectului de modernizare a coridorului Gara Centrală Sofia – Voluya.

La eveniment au fost prezenți mai mulți reprezentanți ai NRIC, Compania Națională de Infrastructură Feroviară din Bulgaria. În calitate de invitați speciali, Biser Minchev – director general adjunct al NRIC, Hristo Țakov – director de Căi Ferate și Facilități al NRIC, Dancho Gheorghiev – director de circulație și capacitate a trenurilor, și alți responsabili au participat la această primă livrare cu ajutorul vagoanelor basculante.

Evenimentul a decurs bine, astfel încât echipele voestalpine Railway Systems Bulgaria și WS Logistik să merite toate felicitările.



Timp de construcție mai scurt, timp de nefuncționare mai mic

voestalpine Railway Systems oferă o manipulare logistică completă, inclusiv consiliere tehnică pentru proiectarea macazurilor, precum și operarea vagoanelor basculante de către personal special instruit. În plus, se efectuează transportul chiar la timp cu trenuri de la uzină la șantier. Detalii tehnice – vagoane basculante: un macaz standard nu poate fi transportat preasamblat pe un vagon plat, deoarece este prea mare pentru gabarit. Avantajul major al folosirii unui vagon basculant este că, după ce este încărcat cu componentele necesare, acesta poate fi manevrat oblic în sus în doar un minut, prin intermediul unui sistem hidraulic.

Podeaua de încărcare este așadar poziționată la un unghi de aproximativ 60 de grade în timpul transportului. Acest lucru permite transportarea cu ușurință a macazurilor sau a componentelor acestora, la lungimi de până la 24 de metri și lățimi de până la 4,50 metri. Cu vagoanele basculante este posibil și transportul ansamblurilor cu o lățime de până la 4,80 metri (ecartament 1435 mm). În ciuda acestei lungimi și lățimi, mașina și sarcina acesteia rămân în limitele profilului de încărcare UIC G2. La fața locului, vagoanele basculante sunt culcate, iar dispozitivele de fixare sunt eliberate de către personalul special instruit, astfel încât macazul să poată fi ridicat în patul căii cu macarale pe șină sau auto. În timpul livrării noului macaz, vechiul macaz poate fi încărcat pe vagonul basculant într-o singură etapă de lucru. Acest lucru economisește mult timp și șantierul arată mult mai organizat după utilizare.

voestalpine Railway Systems este liderul global pentru soluții de sisteme de infrastructură feroviară, oferind produse, logistică și servicii remarcabile pentru șine, macazuri, semnalizare și aplicații de monitorizare. Oferirea unui beneficiu maxim pentru clienți este forța motrice din spatele tuturor activităților grupului.

IN THE SPOTLIGHT

ARIC susține de 25 de ani rolul inginerilor consultanți

  Asociație profesională nonguvernamentală, apolitică și nonprofit, Asociația Română a Inginerilor Consultanți (ARIC), grupează companii și specialiști din domeniul proiectării și consultanței inginerești. Înființată în anul...

Ultimele Articole