Vizitați expoziția de infrastructură și material rulant @INFRATRANS® 2019

Organizatorii evenimentului INFRATRANS®, Club Feroviar și Asociația Inginerilor Feroviari din România (AIFR) vă propun să vizitați, în perioada 4-5 iunie expoziția de infrastructură și material rulant, desfașurată pe liniile 12 și 13 din stația CFR Gara de Nord București.

Expoziția de tehnică feroviară și material rulant face parte din programul INFRATRANS® 2019.

Compania CONTRAIL MACHINERY va prezenta Instalația pentru sudarea electrică a șinei de cale ferată, tip CR100

Aceasta este o mașină mobilă, complet independentă, concepută pentru sudarea automată a șinelor de cale ferată și tramvai prin procedeul de topire intermediară și presare cap la cap.

Echipamentul de sudat este integrat într-un container special proiectat care poate fi transportat pe un camion echipat cu sistem de rulare pe calea ferată.

Instalația de sudat CR100 este în deplină conformitate cu directivele europene aplicabile si cu standardul european EN 14587-2:2009 aplicabil sudării șinelor prin topire intermediară cu mașini mobile de sudat.

Utilajul este proiectat și fabricat în România de către CONTRAIL MACHINERY S.R.L.

 

 

 

 

Puțină istorie la CFR Marfă

CFR Marfă va expune automotorul 78-0773, cel face parte dintr-un lot de 41 de vehicule construite la Uzinele Nicolae Malaxa din Bucuresti incepand cu anul 1943.

A fost amenajat si utilizat pentru deplasarile operative in teritoriu ale personalului de conducere din cadrul regionalelor de cale ferată şi Ministerului Transporturilor.

Aceste automotoare erau echipate cu motoare diesel de 220 CP construite sub licenta Ganz la Uzinele Malaxa (ulterior 23 August – Faur).

Apte pentru o viteza de 110 Km/h, au fost utilizate initial ca trenuri rapide pe distante lungi si dispuneau de caracteristici tehnice si amenajari interioare deosebite: posturi de conducere la ambele capete, comanda electropneumatica la cutia de viteze, posibilitati de comanda multipla, instalatie de climatizare, fotolii plusate si masute la fiecare loc, compartiment pentru depozitare bagaje mici, sufragerie, ornamente interioare din lemn nobil, etc.

O varianta articulata cu doua motoare, pe 6 osii, a fost construita de Uzinele Malaxa pentru familia Regala a Romaniei. Acest automotor a circulat in special intre Bucuresti si Sinaia, unde, pe langa Gara Regala, a fost construita si o remiza speciala pentru automotorul regal.

INFRATRANS® 2019 va incepe in data de 4 iunie, in statia CFR Bucuresti Nord. Evenimentul organizat de AIFR si Club Feroviar se desfasoara sub inaltul patronaj al Ministerului Transporturilor si cu sprijinul CFR SA, CFR Calatori, CFR Marfa, Metrorex, STB, AFER si CENAFER.

Evenimentul va avea loc in zilele de 4-5 iunie si este structurat in trei parti, respectiv expozitia de standuri, Targul de Joburi si Cariera si expozitia de material rulant, pe liniile 12 si 13.

In cadrul expozitiei de standuri, si-au anuntat prezenta pana in acest moment urmatoarele companii: Alstom, Astra Vagoane Calatori, Ateliere Grivita, CONTRAIL,  Grampet Group, voestalpine VAE APCAROM, Hiarom, AIFR, Club Feroviar, CFR SA, CFR Calatori, CFR Marfa, Informatica Feroviara, Electrificare CFR, Telecomunicatii CFR, AFER, CENAFER, METROREX si STB.

Urmariti pe site-ul www.infratrans.ro  ce firme vor fi prezente la Targul de Joburi si Cariere – Cariera Feroviara in Romania, iar pe site-ul www.cfir.ro  puteti vedea oferta de locuri de munca disponibila in acest moment in domeniul feroviar si sa aplicati la ce post doriti.

De asemenea, accesati  www.infratrans.ro  pentru a va inscrie ca participant sau expozant in cadrul INFRATRANS® 2019.

Pentru a participa accesati urmatorul link