marți, mai 14, 2024
spot_img

STB vrea să cumpere încă 500 de validatoare pentru tramvaie, troleibuze și autobuze

Societatea de Transport București STB SA vrea să cumpere încă 500 de validatoare pentru tramvaie, troleibuze și autobuze.

În sistemul electronic de achiziții publice a fost postat marți anunțul de licitație cu titlul ”Validator dual cu servicii de montaj”. Valoarea totală estimată a contractului ce se dorește a fi încheiat este de 3.675.000 de lei, echivalentul a 737.000 de euro.

Toate echipamentele, materialele, aplicațiile și licențele software necesare instalării, punerii în funcțiune a sistemului și exploatării, inclusiv instruirea personalului beneficiarului vor fi incluse în ofertă. Oferta va include și un stand specializat de probe şi verificări și școlarizarea personalului achizitorului pentru utilizarea acestuia.



Condiții pe care trebuie să le îndeplinească noile validatoare

Validatoarele vor permite implementarea sistemului de plată directă a călătoriei cu card de transport STB S.A., cu card bancar de tip contactless și cu coduri QR în vehicule. Soluţia prezentată de către furnizor trebuie să fie certificata EMV Level 111 atât cu VISA, cât și cu Mastercard. Validatoarele vor funcționa integrate în sistemul de taxare existent pe vehiculele aflate în exploatare la beneficiar. În acest sens, validatoarele trebuie să fie compatibile cu sistemul de taxare existent la beneficiar, fară să fie necesară înlocuirea altor echipamente ale sistemului îmbarcat pe vehicule (commbox, consolă șofer, antenă).

Validatoarele noi instalate, ce acceptă plata cu card de transport STB, cu card bancar contactless, dar și cu coduri QR vor fi integrate complet în Sistemul de Taxare existent la beneficiar, astfel:

  • vor recunoaște toate titlurile de transport (abonamente, călătorii și portofel electronic) emise de către STB SA și vor permite validarea acestora;
  • vor prelua automat ”lista neagră” din Sistemul de taxare;
  • vor prelua automat orice modificare a ofertei tarifare din Sistemul de taxare;
  • vor prelua automat listele de reîncărcări online;
  • vor descarca automat validările înregistrate în baza de date a Sistemului de taxare.

Pentru participarea la procedura de achiziție, ofertantul va prezenta un număr de contracte lăsat la latitudinea acestuia cu livrări de produse similare efectuate în ultimii trei ani, raportat la termenul limită pentru depunerea ofertelor, din care să rezulte ca a furnizat produse similare cu cele care fac obiectul achiziției, a căror valoare a fost de minimum 3.675.000 de lei.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 18 iunie 2024, ora 15:00.

IN THE SPOTLIGHT

Târgul de Carieră Feroviară în România, 12-14 iunie în format hibrid: fizic și online

”Târgul de Carieră Feroviară în România”, singurul târg de profil dedicat domeniului feroviar și al transportului urban pe șină, se va desfășura în format...

Ultimele Articole