vineri, iunie 28, 2024
spot_img

FOTO. Tren Cluj Napoca-București cu vagoane fără climatizare, plus cablu rupt la Rupea

Cei care au mers duminică cu trenul IR 1734 de la Cluj-Napoca la București Nord au avut parte de o cătorie de coșmar, căci au fost vagoane fără climatizare.

Trenul operat de SNTFC CFR Călători a plecat din stația Cluj-Napoca la ora 10,00, după ce a primit vagoane de la Baia Mare, și ar fi trebuit să ajungă în Gara de Nord din București la ora 19,38.

În tablourile electrice se afișa”avarie” la instalația de climatizare. Singurul vagon la care a funcționat climatizarea a fost cel de clasa 1. Potrivit surselor Club Feroviar, vagoanele au venit la Cluj-Napoca de la Baia Mare cu instalația de climatizare defectă, însă partida trenului care a predat nu a reclamat nimic la revizia de vagoane de la Cluj.

Vagoane fără climatizare la tren Interregio. Personalul feroviar ridică din umeri

Nici partida (personalul CFR Călători) trenului care a preluat trenul de la Cluj-Napoca spre București nu a vrut să sesizeze situația la Revizia de Vagoane Brașov.

Oamenii au deschis gemulețele care se puteau deschide, câte două în fiecare vagon (aflate pe culoar), însă nu a intrat suficient aer încât atmosfera interioară să devină cât de cât respirabilă. Călătorii au fost revoltați de acest disconfort, iar unora li s-a făcut rău.

Deși călătorii au făcut apel la personalul feroviar de la bordul trenului să facă ceva (să solicite intervenția electricienilor la Brașov), angajații CFR Călători au răspuns că nu au ce face și au refuzat să sune la Brașov. Disconfortul a fost cu atât mai mare cu cât gradul de ocupare al trenului era de peste 120%, iar de la Brașov și din stațiunile de pe Valea Prahovei erau așteptați să se mai urce oameni.

Staționare neașteptată la Rupea

Pentru ca tabloul să fie complet, la Rupea, chiar îniante de Brașov, trenul a stațional aproximativ 20 de minute, din cauza unui cablu de alimentare cu energie electrică rupt. În cele din urmă, garnitura și-a reluat deplasarea spre Brașov și apoi spre București.

La ora publicării acestei știri, trenul avea o întârziere de 29 de minute la plecare din stația Augustin.

IN THE SPOTLIGHT

FOTO-VIDEO. Cum se lucrează la modernizarea căii ferate Poieni-Aghireș

La o lună distanță, Asociația Pro Infrastructura a publicat o nouă filmare și un set de fotografii din care se poate vedea cum se...

Ultimele Articole