duminică, februarie 23, 2025
spot_img

Un tren privat s-a defectat la Timișu de Sus. A făcut șase ore pe o distanță de 166 km

Un tren privat s-a defectat sâmbătă dimineață la Timișu de Sus, pe Magistrala 300, în județul Brașov și a acumulat o întârziere enormă.

Trenul Regio 11030 operat de Regio Călători a plecat din stația Brașov sâmbătă dimineață la ora 6,25 și ar fi trebuit să ajungă la destinația finală, Gara de Nord din București, după apoape trei ore, la 9,10. Acest lucru nu s-a mai întâmplat însă. La sosirea în Timișu de Sus, trenul acumulase o întârziere de 13 minute, pentru că a trebuit să facă cruce cu R 3041 și a așteptat să plece trenul R 3024, având în vedere că circulația este închisă pe firul 1 între Predeal și Timișu de Sus, pentru lucrări.

Un tren privat s-a defectat. Automotorul de schimb a venit după o două ore și jumătate

Între timp, cât staționa la Timișu de Sus, automotorul Alstom seria X 72500 (AM 5001) s-a defectat.

După nu mai puțin de 158 de minute, călătorii au fost preluați de AM 5013, iar trenul a putut să-și continue călătoria spre Capitală, unde a ajuns cu o întârziere de 191 de minute. În total, călătoria de la Brașov la București, pe o distanță de doar 166 km și pe o linie în mare parte modernizată (între Predeal și București Nord) a durat aproape șase ore.

Un automotor al TFC s-a defectat recent la intrarea în București

tren privat s-a defectatUn tren al unui alt operator privat, Transferoviar Călători, s-a defectat miercuri la intrarea în București, venind de la Aeroportul Henri Coandă.

Trenul R-E 10110 a plecat de la Otopeni la ora 9,12 și trebuia să ajungă în Gara de Nord la ora 9,37. Numai că automotorul Bombardier Talent s-a stricat în zona triajului de la Podul Grant, iar călătorii au fost obligaţi să parcurgă pe jos, cu bagajele în braţe, cele câteva sute de metri pe care le mai aveau de parcurs până la Gara de Nord.

Potrivit site-ului oficial al CNCF CFR SA, garnitura a ajuns la destinație cu o întârziere de 49 de minute, făcând pe drum de trei ori mai mult decât cele 25 de minute pe care le avea de parcurs în mod normal.

IN THE SPOTLIGHT

CEMBRE și AGRISORG: Revoluția Echipamentelor Feroviare Moderne

Performanță, durabilitate și inovație în întreținerea căilor ferate Când vine vorba de eficiență și fiabilitate în construcția și întreținerea căilor ferate, CEMBRE setează noi standarde...

Ultimele Articole