spot_img
vineri, ianuarie 28, 2022
spot_img

Trenurile Euroduplex Océane vor incepe sa circule pe linia Paris-Bordeaux

Alstom a livrat noua generatie a trenurilor Euroduplex companiei SNCF Mobilités la timp pentru lansarea comerciala a noii linii Océane intre Paris si Bordeaux la 2 iulie 2017. Noile trenuri beneficiaza de mai multe inovatii, atat in privinta designului interior, cat si a echipamentelor. Euroduplex, un tren supraetajat apartinand familiei de trenuri de mare viteza Avelia dezvoltata de Alstom, este o solutie unica pe piata feroviara de mare viteza, confirmand excelenta franceza in acest domeniu. Cu o capacitate mai mare (556 de scaune in loc de 509), interioarele vagoanelor Océane au fost reproiectate. Scaunele sunt proiectate sa ofere confort maxim calatorilor: confort imbunatatit, pozitii noi ale scaunelor, asezare ergonomica a acestora, tetiere si cotiere adaptabile. Un sistem modern permite scaunelor de la clasa I sa se roteasca la 180° astfel incat calatorii sa poate sta cu fata catre directia de deplasare. Deoarece materialul exterior si invelitoarele metalice au impact direct asupra ergonomiei si confortului, Alstom a acordat atentie deosebita alegerii materialelor si calitatii acestora.
Trenul are 4 scaune pentru persoane cu mobilitate redusa, un nou sistem de informare a calatorilor, ecrane noi de informare care ofera date despre calatorie in timp real si spatiu pentru biciclete.
Au fost folosite materiale (lemn) si culori noi pentru a crea o atmosfera calda. De asemenea, a fost acordata o atentie sporita spatiilor interioare si accesoriilor pentru a creste accesibilitatea trenurilor. De asemenea, trenul este preechipat pentru a furniza acces la internet (wifi). Totul a fost proiectat pentru a face trenul Euroduplex confortabil, accesibil si conectat.
„Acest nou tren are multe avantaje pentru operatorii feroviari: avand un nivel al confortului imbunatatit, are o capacitate sporita comparativ cu un tren echivalent, reducand astfel costul pe scaun. Un nou sistem de aer conditionat si imbunatatirea aerodinamicitatii trenului fac posibila optimizarea consumului de energie, protejand astfel mediu si reducand costurile de operare”, a declarat Jean-Baptiste Eyméoud, Presedinte Alstom Franta

Ultimele Articole