miercuri, mai 1, 2024
spot_img

FOTO Trenul Alstom Metropolis Giurgiu a intrat în teste statice la Depoul Berceni al Metrorex

Trenul Alstom Metropolis Giurgiu a intrat în faza testelor statice în Depoul Berceni al Metrorex, urmând ca în scurt timp să intre în faza testelor dinamice pe Magistrala 5, conform planificării.

”Echipele Alstom (experți din Brazilia, India și România) lucrează continuu în această săptămână, în strânsă legătură cu beneficiarul Metrorex. Alstom urează minivacanță plăcută tuturor pasagerilor, care se vor bucura în curând de cea mai modernă magistrală așa cum merită – cu trenuri noi”, se arată într-o postare de pe pagina de Linkedin a Alstom.



Trenul Alstom Metropolis Giurgiu a ajuns săptămâna trecută la Depoul Berceni

Noul tren Alstom Metropolis pentru Metrorex a ajuns săptămâna trecută, în noaptea de miercuri spre joi, la Depoul Berceni al transportatorului bucureștean, așa cum am informat la vremea respectivă. El a ajuns la București pe calea ferată.

Trenul cu indicativul 1402-2402, denumit ”Giurgiu”, face parte din lotul celor 13 trenuri destinate Magistralei 5, achiziționate pe baza contractului încheiat între Metroex și Alstom Transport SA, în 2 decembrie 2020, urmare a procedurilor legale de achiziție. Contractul are o valoare totală de 103.244.383,49 euro.

Noile trenuri Metropolis au prevăzute, conform specificațiilor din caietul de sarcini, dotări de ultimă generație, precum:

– camere de supraveghere interioare și exterioare cu înregistrare şi transmitere la bordul mecanicului a imaginilor din vagoane;

– afişarea direcţiei de mers pe lateralele tuturor vagoanelor trenului;

– afişaje dinamice de tip LCD în interiorul vagoanelor cu prezentarea dinamică a hărţii traseului şi alte anunțuri;

– sisteme de alarmare în caz de urgență, dotate cu interfon pentru comunicarea dintre personalul de conducere tren și călători;

– locuri special amenajate pentru persoanele cu dizabilități, inclusiv pentru utilizatorii scaunelor rulante;

– instalaţii de răcire şi dezumidificare a aerului introdus prin ventilaţia forţată în fiecare vagon;

– lămpi de tip LED pentru iluminatul vagoanelor;

– folie anti-grafitti pentru protejarea geamurilor vagoanelor la interior şi exterior.

Fiecare tren are în compunere șase vagoane și 216 locuri într-o dispunere longitudinală, iar capacitatea maximă este de 1.200 de pasageri.

IN THE SPOTLIGHT

ARIC 25 de ani: Basm/Real. Ţinta comună – Realizarea proiectului

ARIC a organizat ieri, 18 aprilie, o Conferință aniversară la hotel Novotel București pentru a celebra 25 de ani de la înfiinţare. Evenimentul, intitulat „Basm/Real...

Ultimele Articole