spot_img
joi, octombrie 28, 2021
spot_img

Tren stricat în arșița Bărăganului, călători fără apă și climatizare. Locomotiva de înlocuire s-a stricat și aceasta

Locomotiva unui tren InterRegio care circula între Mangalia și Craiova s-a stricat duminică la orele prânzului în localitatea Perișoru, județul Călărași, călătorii fiind nevoiți să aștepte locomotiva de schimb fără apă și fără climatizare.

foto generic

UPDATE. Potrivit unor calatori din tren si locomotiva de inlocuire s a stricat, undeva in zona Băneasa.

Potrivit reprezentanților CFR Călători, la Medgidia, trenul IR 1993 spre Craiova, a înregistrat fluctuații și lipsă tensiune la retea, iar în Perișoru (Ialomița) mecanicul a declarat locomotiva defectă, fiind solicitată locomotivă de ajutor de la Fetești.

Trenul IR 1993 Mangalia – Bucureşti –  Craiova a staţionat în zona Medgidia din cauza lipsei tensiunii în linia de contact, iar în staţia Perişoru mecanicul a declarat locomotiva defectă. O nouă locomotivă a fost trimisă din staţia Feteşti, preluând trenul în condiţii de siguranţă.Trenul a acumulat o întârziere de 140 de minute. În staţia Bucureşti Băneasa s-a defectat locomotiva. Trenul IR 1993 a plecat cu 192 de minute de întârziere, după ce mecanicul de locomotivă a remediat defecţiunea survenită. În staţia Bucureşti Nord, călătorilor în tranzit li se va oferi apă.

 

 

Un alt tren a avut probleme

IR 1993 nu a fost în weekend singurul tren cu probleme. La trenul RE 8008 Medgidia – Bucureşti Nord a apărut o degajare de fum în staţia Jegălia. Mecanicul locomotivei a procedat conform instrucţiunilor în vigoare, prin apelarea  Serviciului 112 şi evacuarea în siguranţă a călătorilor care au fost preluaţi de trenul IR 1686 Constanţa – Braşov .

Călătorilor nu li se acordă despăgubiri. „În prezent, în trafic intern nu se acordă despăgubiri pasagerilor în caz de întârzieri. Însă în astfel de situații, pasagerilor cu bilete la trenurile afectate şi care nu mai efectuează călătoria din diverse motive, li se poate restitui la cerere contravaloarea legitimaţiilor de călătorie achiziţionate şi neutilizate (fie pentru întreaga rută, fie pentru distanța neefectuată din ruta respectivă), conform Regulamentului de transport pe calea ferată şi reglementărilor în vigoare. Detalii legate de procedura de restituire în trafic intern sunt disponibile pe www.cfrcalatori.ro, la secțiunea Trafic Intern/ Renunțarea la călătorie”, au spus oficialii CFR Călători.

Restituire contravaloare bilete, renunțare la călătorie

Pasagerii care au bilete/abonamente la trenurile afectate şi vor să renunţe la călătorie, vor primi, la cerere, contravaloarea pentru parcursul neefectuat, conform Regulamentului de transport pe calea ferată în vigoare. Mai multe detalii despre condiţiile de restituire a tarifelor de transport sunt disponibile pe www.cfrcalatori.ro la secțiunea Trafic Intern.

Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, să ne contacteze la numerele de telefon din stațiile CFR (https://www.cfrcalatori.ro/informatii-telefonice/), 021/9521 (pentru traficul intern plecări/sosiri din București Nord) sau să se adreseze personalului nostru din stații.

De asemenea, pe site-ul companiei www.cfr.ro sunt funcționale și actualizate permanent camerele web http://cfr.ro/index.php/component/content/article/2-uncategorised/4023-camere-web-2 din gările București Nord, Timișoara, Craiova, Brașov, Iași și Constanța care indică ora de sosire/de plecare a trenurilor, precum și programul trenul meu http://cfr.ro/index.php/cauta-tren  care oferă informații în timp real cu privire la localizarea trenurilor înscrise în circulație.

(D.C.)

RECOMANDĂRI

Ultimele Articole