joi, aprilie 17, 2025

Tren defect la metrou. Se circulă în sistem pendulă pe Magistrala 4 a Metrorex

Un tren defect la metrou le dă bătăi de cap atât angajaților Metrorex, cât și celor care călătoresc pe Magistrala 4 Gara de Nord 2 – Străulești.

UPDATE. Începând cu ora 14:30, circulația pe Magistrala 4 a fost reluată în condiții normale.

Metrorex a anunțat că marți, în jurul orei 12:30, un tren a întâmpinat probleme tehnice în stația de metrou Basarab 2. Pentru continuarea călătoriilor, circulația trenurilor este reorganizată în sistem pendulă între stațiile de metrou Gara de Nord 2 – Grivița și Grivița – Străulești.

”La acest moment, personalul specializat Metrorex intervine prompt pentru reluarea circulației în condiții normale, trenul defect urmând să fie dus în depou pentru verificări și remediere. Precizăm că la nivelul stațiilor și în trenuri se fac anunțuri cu privire la modificările apărute în circulația trenurilor. Vă prezentăm scuze pentru disconfortul creat și vom reveni cu detalii când circulația va fi reluată în condiții normale”, se arată în comunicatul dat publicității de transportatorul bucureștean din subordinea Ministerului Transporturilor.

Pe această magistrală circulă trenuri IVA, produse la Arad în anii ’70-’80 ai secolului trecut.



Incidentul de joia trecută, ținut sub preș

De această dată, responsabilii Metrorex au informat presa în legătură cu acest tren defect la metrou. Nu același lucru s-a întâmplat și joi seara, când pe Magistrala 1 s-a produs o degajare de fum, motiv pentru care circulația trenurilor a fost oprită.

Atunci, conducerea companiei Metrorex a încercat să țină incidentul sub preș departe de ochii presei. În Dispeceratul Metrorex, incidentul a fost înregistrat că a pornit de la o țigară aruncată într-un coș de gunoi de către un călător. În această ipoteză nu crede nici Marian Artimon, președintele Unitatea – Sindicatul Liber din Metrou, care a fost contactat de Club Feroviar.

Cel mai probabil, fumul a fost provocat de o izolație de plastic la șina a 3-a (cea care alimentează la 750 V trenurile de metrou). De menționat faptul că instalațiile de la Metrorex nu au mai fost înlocuite, pe această magistrală, de când au fost puse în funcțiune, din anul 1979.

IN THE SPOTLIGHT

Transportul feroviar prinde viteză la Oradea: Conferința de Operatorie Feroviară & Material Rulant, ediția XIX

În zilele de 21 și 22 mai 2025, Oradea va deveni centrul atenției pentru profesioniștii din domeniul feroviar, găzduind Conferința de Operatorie Feroviară &...

Ultimele Articole