vineri, august 30, 2024
spot_img

O firmă cu ”antecedente” începe modernizarea liniei de tramvai spre Depoul Titan

Modernizarea liniei de tramvai spre Depoul Titan va începe luni, iar lucrările vor fi executate de o firmă cu ”antecedente” nu tocmai bune.

”Luni, 26 august, încep lucrările de modernizare a liniilor de tramvai de pe strada Nicolae Teclu, pe porțiunea de acces în depoul Titan. Acesta este cel de-al doilea șantier la care se încep lucrările de execuție, parte din proiectul de reabilitare a 50 de km de infrastructură de tramvai din Capitală. Pentru realizarea investiției este necesară introducerea unor restricții de circulație pe str. Nicolae Teclu care constau în instituirea sensului unic de circulație pe porțiunea cuprinsă între depoul de tramvaie Titan și B-dul Theodor Pallady, sens Splai – Bd. Th. Pallady și implicit interzicerea accesului vehiculelor pe str. Nicolae Teclu dinspre B-dul Th. Pallady. Restricțiile de circulație astfel impuse se vor menține pe toată perioada de execuție a lucrărilor de 6 luni, adică până la data de 25.02.2025”, a scris pe pagina sa de Facebook primarul general Nicușor Dan.



Linia de tramvai spre Depoul Titan, modernizată de Urban Profile Grele

La solicitarea Club Feroviar, reprezentanții PMB au precizat că societatea care va executa lucrările pe cei 400 m de linie de tramvai este SC Urban Profile Grele. Valoarea ofertată de ofertantul desemnat câștigător a fost de 12.005.815,21 lei (fără TVA), față de valoarea estimată de 14.208.248,62 lei, așa cum a mai scris Club Feroviar.

Asociată cu Swietelsky, Urban Profile Grele a modernizat 1,1 km de linie într-un an și jumătate.

Numele companiei Urban Profile Grele este legat de cel al fostului primar general al Bucureștiului Gabriela Firea, în mandatul căreia s-a semnat contractul pentru modernizarea căii de rulare a tramvaielor de pe bulevardul Doina Cornea.

Conform contractului, Urban Profile Grele trebuia să modernizeze infrastructura căii de rulare pe o distanță de doar 1,1 km. Toată această operațiune a durat mai bine de un an și jumătate, subcontractanți fiind Swietelsky Construcții Feroviare SRL și TIAB SA. Compania austriacă Swietelsky a fost implicată într-unul dintre cele mai mari cazuri de corupție din România, în care anul trecut au fost condamnați defintiv fostul ministru de Finanțe Sebastian Vlădescu și cumnatul lui Mircea Geoană, Ionuț Costea.

Ion Dedu, fostul director general al direcției Transport, Drumuri și Sistematizare din cadrul Primăriei Capitalei în mandatul primarului Sorin Oprescu, a fost asociat în altă firmă cu patronii de la Urban Profile Grele.

IN THE SPOTLIGHT

Recalcularea pensiilor: Ce riscă mecanicii de locomotivă pensionari care lucrează la privat

Recalcularea pensiilor tuturor românilor este în curs, iar deciziile au început să le fie livrate pensionarilor prin Poșta Română. Numai că așteptările au fost...

Ultimele Articole