sâmbătă, februarie 22, 2025
spot_img

Trafic feroviar restricționat pe Magistrala 800, din cauza copacilor căzuți pe calea ferată

Este trafic feroviar restricționat marți după-amiază pe Magistrala 800 București-Constanța, din cauza copacilor căzuți pe calea ferată.

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a anunțat că traficul feroviar este restricționat la această oră pe un singur fir de circulație pe intervalele Pasărea – Brănești și Fundulea – Brănești, din cauza copacilor smulși de rafalele puternice de vânt și căzuți pe calea ferată.

Trenurile circulă la această oră doar pe firul II între stațiile Pasărea și Brănești, respectiv pe firul I între Fundulea și Brănești, după ce copaci rupți de vânt au blocat gabaritul căii ferate pe celelalte fire.

”Personalul feroviar al SRCF București acționeză cu drezine pantograf pentru tăierea și îndepărtarea arborilor, intervenții necesare pentru reluarea circulației în condiții normale de trafic. Adresăm scuze călătorilor și îi asigurăm că personalul feroviar al SRCF București depune toate eforturile pentru reluarea circulației în condiții normale de trafic și în cel mai scurt timp pe cele două intervale CF”, se arată în comunicatul companiei de infrastructură.



Vântul puternic a făcut ravagii și pe Magistrala 500

Anterior, la orele prânzului, tot din cauza vântului care a prăbușit copaci pe calea ferată, traficul feroviar a fost oprit între stațiile Valea Călugărească și Ploiești Est (linia CF Ploiești Sud – Buzău).

Traficul feroviar a fost închis temporar în intervalul orar 11:30 – 12:46, pe ambele fire de circulație, între stațiile Valea Călugărească și Ploiești Est, pe Magistrala 500, unde personalul feroviar al SRCF București a acționat pentru îndepărtarea unui arbore căzut pe linia de contact aferentă firului II, în zona km 66+500, iar echipele ISU au intervenit în vederea stingerii incendiului izbucnit la vegetația din apropierea căii ferate.

Șase trenuri de călători, care au staționat temporar – IR 10072 (Galați – București Nord), IC 552 (Suceava – București Nord), IR 1751 (București Nord – Suceava), IR 1572 (Galați – București Nord), IR 1660 (Iași – București Nord) și R 5014 (Buzău – București Basarab) – au fost reînscrise în circulație, pe firul I.

IN THE SPOTLIGHT

CEMBRE și AGRISORG: Revoluția Echipamentelor Feroviare Moderne

Performanță, durabilitate și inovație în întreținerea căilor ferate Când vine vorba de eficiență și fiabilitate în construcția și întreținerea căilor ferate, CEMBRE setează noi standarde...

Ultimele Articole