joi, iulie 11, 2024
spot_img

Stadler câștigă o altă licitație pentru Koleje Mazowieckie

Stadler câștigă următoarea licitație pentru furnizarea de 15+10 trenuri FLIRT pentru Koleje Mazowieckie.
Koleje Mazowieckie, unul dintre cei mai moderni operatori de transport regional de călători din Polonia, investește constant în material rulant nou pentru a spori confortul și siguranța călătoriilor pe calea ferată în Masovia. După ce a stipulat ultimul acord-cadru pentru producția a 50 de unități FLIRT cu primele două acorduri executive pentru 25 de unități, Stadler a câștigat o altă licitație pentru furnizarea a 15 unități de tren de același tip cu o opțiune pentru încă 10.
Acordul include, de asemenea, întreținerea flotei timp de 18 ani. Comanda va fi cofinanțată din fonduri UE.

25 de trenuri FLIRT noi pentru Koleje Mazowieckie

Koleje Mazowieckie și Stadler au semnat la Varșovia contractul de furnizare a unui total de 25 de trenuri FLIRT de ultimă generație, împreună cu întreținerea acestora pentru 18 ani. Contractul a fost semnat de reprezentanții ambelor părți: Robert Stępień și Czesław Sulima pentru Koleje Mazowieckie și Philipp Brunner și Arkadiusz Świerkot pentru Stadler. La fel ca în cazul comenzii semnate la începutul lunii iulie, această investiție va fi cofinanțată din fonduri UE.
Vehiculele achiziționate din primul apel pentru 15 unități vor deservi conexiunile din Voievodatul Masovia pe rețeaua TEN-T complet modernizată, sistemul transeuropean de transport.
Knorr BremsePunerea în aplicare a opțiunii va permite companiei Koleje Mazowieckie dezvoltarea în continuare a ofertei de transport prin creșterea numărului de conexiuni pe rutele de la și către Varșovia: Varșovia – Płock, Varșovia – Otwock și Varșovia – Sochaczew.
„Lucrăm dinamic pentru dezvoltarea Voievodatului Masovia, dar și a transportului feroviar în regiunea noastră. În 2018, am încheiat un contract pentru achiziționarea a 61 de EMU FLIRT. Anul acesta, am semnat deja contracte pentru achiziționarea unui total de 75 de vehicule noi.
Aceste investiții sunt posibile datorită utilizării eficiente a fondurilor UE și reprezintă cea mai bună dovadă că societatea noastră este un transportator feroviar modern, care garantează o calitate ridicată a serviciilor de transport furnizate”, a declarat Robert Stępień, președintele Consiliului de Administrație al Koleje Mazowieckie.
Noile vehicule pentru Masovia, la fel ca unitățile din ultimele comenzi, vor fi fabricate la fabrica Stadler Polska din Siedlce.
Philipp Brunner, membru al Comitetului Executiv al Stadler și EVP al Diviziei Europa Centrală, subliniază cooperarea pe termen lung și de succes cu Koleje Mazowieckie.
„Sunt încântat că astăzi am semnat următorul contract cu Koleje Mazowieckie pentru furnizarea a 15 trenuri FLIRT, sprijinindu-l pe clientul nostru în demersul consecvent de a asigura servicii de transport de cea mai înaltă calitate în Masovia. Incluzând acordurile semnate săptămâna trecută, uzina noastră va produce pentru Koleje Mazowieckie 40 de vehicule FLIRT. Presupunând punerea în aplicare integrală a ambelor contracte, vom livra 75 de trenuri FLIRT cu cinci vagoane de ultimă generație pentru Koleje Mazowieckie în următorii ani. Aceasta este o veste bună pentru Stadler Polska, furnizorii noștri din regiune și, de asemenea, pentru pasagerii de pe rutele din Masovia. Dorim să mulțumim clientului nostru pentru încrederea acordată și așteptăm cu nerăbdare să continuăm cooperarea noastră fructuoasă”, a declarat Brunner.
Noile FLIRT pentru Koleje Mazowieckie au aer condiționat, sunt echipate cu dispozitive de informare vizuală și sonoră și pot călători cu o viteză de până la 160 km/h.
Fiecare vehicul oferă 275 de locuri, precum și un spațiu cuprinzător cu suporturi pentru biciclete și spații de depozitare pentru bagaje mai mari.
Trenurile sunt dotate cu acces wireless la internet, ecrane interne și externe și dispozitive care permit contactul între pasager și mecanic în caz de urgență. În plus, acestea sunt prevăzute cu facilități pentru persoanele cu mobilitate redusă sau pentru călătorii cu copii. De exemplu, platforme și fixări pentru scaune cu rotile și cărucioare. Toaletele sunt, de asemenea, adaptate la nevoile pasagerilor cu mobilitate redusă. Persoanele cu deficiențe de auz și persoanele surde pot beneficia de un sistem de informare instalat special pentru acestea: o buclă de inducție care trimite semnale electromagnetice aparatelor auditive.

IN THE SPOTLIGHT

FOTO. 10 ani de 160 km/oră pe București-Constanța. Locomotiva inaugurală, pe butuci

Pe 4 iulie 2014 CFR Călători a pus în circulație, oficial, primul tren care circula cu 160 km/oră pe București-Constanța. Asta după mai bine...

Ultimele Articole