spot_img
marți, octombrie 4, 2022
spot_img

Srbija Voz a lansat licitatia pentru modernizarea unui centru de mentenanta

Srbija Voz, operatorul de transport feroviar de pasageri din Serbia, a lansat licitatia pentru achizitia serviciilor de consultanta pentru extinderea si modernizarea centrului de mentenanta din Zemun, situat in apropiere de Belgrad.
Pentru acest proiect, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare a oferit companiei o prima transa de 37 de milioane de euro care va finanta realizarea proiectului.
Acesta include doua componente care prevad lucrari de modernizare la centrul din Zemun, inclusiv lucrari de constructii civile si inlocuirea echipamentului necesar (componenta 1), precum si furnizarea si instalarea sistemului informatic integrat de gestiune pentru Srbija Voz (componenta 2).
Consultantul trebuie sa faciliteze implementarea cu succes si la timp a proiectului prin furnizarea serviciilor de suport in timpul achizitiilor pentru a doua componenta si sa indeplineasca sarcinile „inginerului” pentru componenta 1.
Companiile interesate pot trimite o oferta tehnica si financiara pana la 12 august. Conform estimarilor, contractul in valoare de 500.000 de euro va fi acordat in septembrie 2018 si va dura 40 de luni. Anul trecut, BERD a anuntat doua imprumuturi suverane garantate cu o valoare totala de 47 de milioane de euro.
TPS Zemun furnizeaza servicii de intretinere pentru noile automotoare electrice, dar si pentru ansamblurile de locomotive si vagoane clasice, iar extinderea si modernizarea sa este esentiala pentru furnizarea unui serviciu permanent de intretinere a materialului rulant al companiei, dupa inchiderea unui centru de intretinere din Belgrad.
Proiectul are ca scop cresterea capacitatii de intretinere pentru a sustine cresterea numarului de trenuri ale companiei si pentru a face fata cererii rezultate in urma inchiderii facilitatilor din centrul Belgradului, pentru a oferi un centru de intretinere adecvat pentru noile automotoare electrice ale companiei, deoarece facilitatile existente nu indeplinesc cerintele minime si pentru a reduce deplasarea trenurilor goale datorita locatiei de pe Coridorul X international si a proximitatii Belgradului.

Ultimele Articole