SNCF a exercitat o optiune pentru patru noi rame electrice Regio 2N cu etaj in cadrul contractului incheiat in 2010 cu Bombardier Transportation. Comanda va fi finantata de regiunea franceza Bretania si are o valoare de aproximativ 34 milioane de euro. Livrarea celor patru rame electrice comandate de SNCF este programata pentru 2019.
Noile trenuri vor creste la 21 numarul de rame electrice Regio 2N care deservesc liniile regionale in Bretania. Din total, 14 trenuri au opt vagoane cu 491 locuri, iar sapte trenuri au sase vagoane cu 350 locuri. Sase trenuri sunt date deja in folosinta pe liniile Rennes – Saint Malo, Rennes – Saint Brieuc – Brest si Rennes – Quimper si au fost introduse recent si pe ruta Rennes – Vitré.
Contractul incheiat in 2010 intre SNCF si Bombardier prevede livrarea a unui numar maxim de 860 trenuri pentru mai multe regiuni franceze. Pana in prezent, zece regiuni au comandat in total 213 trenuri Regio 2N. Unitatea Bombardier din Crespin (nordul Frantei) a livrat pana in prezent 53 de trenuri din aceasta comanda catre sase regiuni franceze.
De la darea in folosinta a primului tren in octombrie 2014, trenurile franceze Regio 2N, bazate pe platforma de rame electrice cu etaj Bombardier Omneo, au inregistrat peste 2 milioane km.
De la omologarea circulatiei in rame cuplate, trenurile Regio 2N au inceput sa circule in aceasta configuratie pe ruta Paris – Chartres la sfarsitul lunii noiembrie a anului trecut, in cadrul serviciilor pentru regiunea Centru-Valea Loirei.