O șină ruptă pe Magistrala feroviară 300 a făcut ca duminică un tren Interregio să înregistreze o întârziere de aproape două ore.
UPDATE. SNTFC CFR Călători a făcut următoarele precizări, printr-un comunicat postat pe site-ul propriu: ”Urmare a avizării managerului de infrastructură – CNCF “CFR” SA cu privire la un deranjament produs la infrastructura feroviară pe distanța Augustin – Apața, trenul IR 1734 Cluj Napoca – București Nord a așteptat redeschiderea circulației în stația Augustin. Trenul și-a reluat circulația cu 109 minute întârziere, conform instrucțiunilor managerului infrastructurii feroviare. Urmare întârzierii trenului IR 1734 va fi afectată și circulația trenului IR 1681 care circulă în relația București – Constanța. CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru neplăcerile întâmpinate și îi asigură că face toate operațiunile necesare pentru asigurarea unui transport în siguranță”.
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a informat duminică după amiază că traficul feroviar a fost întrerupt temporar, în intervalul 15:18 – 16:41, pe relația Apața – Augustin, fir II, km 211+620, în condițiile în care firul I este închis pentru lucrări de modernizare, din cauza unei șine rupte.
”Menționăm faptul că, în timp ce personalul de specialitate al SRCF Brașov a acționat în zonă pentru remediere, trenul IR 1734 (circulă pe relația Cluj Napoca – București Nord) a staționat temporar în stația Augustin. CFR SA transmite scuze călătorilor pentru disconfortul creat și îi asigură că personalul feroviar al SRCF Brașov a depus toate eforturile pentru remedierea operativă a șinei rupte și reluarea circulației feroviare în condiții de siguranță”, se arată în comunicatul dat publicității de administratorul infrastructurii feroviare din România.
La ora publicării acestei știri, trenul IR 1734 avea o întârziere de 108 minute la plecare din stația Apața.