GALERIE FOTO Siemens Mobility România pune în exploatare încă 60 km din Coridorul IV Pan European

1 iunie 2020

Siemens Mobility, parte integrantă a grupului Siemens, a finalizat cu succes implementarea și punerea în exploatare a unei părți din cei 99,04 km de linie de contact cale dublă a Secțiunii 2 Coșlariu-Sighișoara din tronsonul  Sighișoara-Ațel-Micăsasa (componentă a Coridorului IV Pan European, pentru circulația trenurilor cu viteză maximă de 160 km/oră).

Siemens Mobility

Lucrările din cadrul proiectului au fost rezultatul unui efort susținut de echipă și au constat în realizarea pentru cele două loturi (Lot1: Sighișoara-Ațel, Lot 2: Ațel-Micăsasa) a modernizării liniei de contact a peste 60 km de linie dublă. De asemenea, au fost realizate lucrări de electroalimentare, constând în câte o substație de tracțiune la Dumbrăveni/Micăsasa cu interfața MiniScada și numeroase posturi de transformare care deservesc alimentarea sistemelor GSM-R, CED și a încălzitoarelor de macaz, precum și a câte unui post de secționare pe intervalul Sighișoara-Daneș/Mediaș-Copșa Mică.

Siemens Mobility, soluție completă pentru două tuneluri și pentru singurul pod arc din România

Siemens Mobility a oferit o soluție completă pentru cele două tuneluri, Sighișoara și Daneș și, de asemenea, pentru singurul pod arc construit pe calea ferată până în prezent în România. Soluția permite atingerea vitezei maxime de circulație de 160 km/oră pe liniile directe ale traseului Sighișoara-Ațel, așa cum a fost cerut de către beneficiarul final, Compania Națională de Căi Ferate CFR SA.

Lucrările aferente Lotului 1 Sighișoara-Ațel s-au derulat pe următoarele secțiuni: Sighișoara-Daneș, Stația Daneș, Daneș-Dumbrăveni, Stația Dumbrăveni, Dumbrăveni-Ațel.

În ceea ce privește Lotul 2 Ațel-Micăsasa, lucrările s-au derulat pe secțiunile: Ațel-Mediaș, Stația Mediaș, Mediaș-Copșa Mică, Stația Copșa Mică, Copșa Mică-Micăsasa.

Lotul 1 a făcut parte din contractul semnat de către Siemens Mobility cu Asocierea FCC Construccion SA – Alpine Bau GmbH – SC AZVI SA, iar Lotul 2 din contractul semnat de către Siemens Mobility cu Asocierea FCC – Alpine – AZVI – STRACO. Este vorba de două contracte separate, semnate în anul 2012, cu 85% finanțare europeană.

Florian Paul Röttig: Am reabilitat cu succes aproape 700 km de infrastructură de cale ferată

“Sunt mândru să anunț că, odată cu finalizarea lucrărilor la infrastructura feroviară a Lotului 1 și 2 pentru Proiectul Feroviar Sighișoara-Ațel-Micăsasa, Siemens Mobility a reabilitat acum cu succes aproape 700 km de infrastructură de cale ferată pe diverse segmente ale coridoarelor feroviare românești din ultimii ani. Siemens Mobility s-a dovedit a fi unul dintre partenerii cei mai de încredere și de durată în activitatea de infrastructură feroviară de pe piața din România, furnizând tehnologii de ultimă generație clienților. Partenerii noștri au încredere deplină în abilitățile noastre! Sunt foarte mândru de echipa noastră care asigură de fiecare dată executarea perfectă a proiectului și satisfacția deplină a clientului”, a declarat Florian Paul Röttig, CEO al Siemens Mobility România.