Siemens Mobility va livra inca 7 trenuri de metrou in Nuremberg

Operatorul de transport public din Nuremberg, Verkehrsaktiengesellschaft Nuremberg (VAG), a comandat alte sapte trenuri de metrou G1, produse de Siemens Mobility.
Primele doua trenuri de metrou sunt testate la Centrul de Testare si Validare Siemens din Wegberg-Wildenrath, Germania.
Vehiculele G1 vor fi construite in Viena, iar principalele componente ale acestora vor fi produse in zona metropolitana a orasului Nuremberg si includ piese cum ar fi convertoare de tractiune, motoare de tractiune, unitati convertoare auxiliare si echipamentul de control. Servicii precum managementul de proiect, productia si suport servicii vor fi furnizate din Erlangen.
In 2015, VAG a comandat 21 de trenuri de metrou cu patru vagoane produse de Siemens. Contractul includea doua optiuni de livrare a pana la 13 trenuri suplimentare. In noiembrie, VAG a comandat alte sase trenuri de metrou G1 cu patru vagoane, facand astfel apel la prima optiune. Prin aceasta optiune, VAG a finalizat exercitarea optiunii incluse in contractul semnat in 2015.
In total, Siemens Mobility va livra operatorului VAG 34 de trenuri de metrou care vor fi puse in operare pe linia U1 din Nuremberg. Livrarea este programata sa inceapa in toamna anului 2019. Noile trenuri vor inlocui trenurile DT2 cu doua vagoane.
Linia U1 este cea mai veche din cele trei linii de metrou din Nuremberg si este operata conventional. De asemenea, este cea mai lunga si cea mai aglomerata linie de metrou din oras si se intinde de la Langwasser Süd via Centrul Expozitional, Gara Centrala din Nuremberg si Plärrer catre Statia Hardhöhe, cel mai vestic punct terminus al liniei, in apropierea orasului Fürth. Linia are o lungime totala de 18,5 km si deserveste 27 de statii. Numarul de calatori creste brusc atunci cand turistii vin sa participe la anumite evenimente mari, precum Piata de Craciun din Nuremberg sau alte astfel de targuri. In timpul saptamanii, linia este folosite cu precadere de navetisti.