spot_img
marți, decembrie 7, 2021
spot_img

Siemens dezvăluie designul trenurilor cumpărate pentru metroul londonez. Jumătate, fabricate în Marea Britanie

Transport for London (TfL) și Siemens Mobility dezvăluie designul detaliat al noilor trenuri destinate liniei Piccadilly a metroului londonez. Jumătate vor fi fabricate în Marea Britanie, aceasta reprezentând un impuls dat economiei britanice.

Nouăzeci și patru de noi trenuri vor înlocui flota liniei Piccadilly, construită în anii 1970. Noile trenuri vor fi de ultimă generație, cu mai mult spațiu, aer condiționat, vagoane cu trecere din unul în altul și accesibilitate îmbunătățită.

Investițiile vitale vor sprijini atât Londra, cât și economia largă a Regatului Unit – contribuind la crearea de locuri de muncă în interiorul țării. Transport for London (TfL) și Siemens Mobility au dezvăluit zilele trecute proiectarea în detaliu a trenurilor de metrou destinate liniei Piccadilly, menite să înlocuiască flota existentă din anii 1970.

Trenurile care circulă în prezent pe linie au devenit din ce în ce mai nesigure și costisitor de întreținut și vor avea 50 de ani până la data la care vor fi înlocuite. În ciuda impactului devastator pe care l-a avut pandemia de coronavirus asupra finanțelor sale, TfL continuă să înlocuiască aceste active, ceea ce înseamnă că, începând cu 2025, noile trenuri spațioase „Inspiro London” vor deservi clienții de pe linia Piccadilly, cu garanția că vor fi adecvate mulți ani de-acum încolo. Pe măsură ce noile trenuri vor fi introduse pe linia Piccadilly, flota actuală va fi retrasă treptat din serviciul de călători și frecvența trenurilor în orele de vârf va crește de la 24 la 27 de trenuri pe oră de la mijlocul anului 2027.

Acesta semnifică un tren la fiecare 135 de secunde în cele mai aglomerate momente și reprezintă o creștere de 23% a capacității maxime de serviciu. Trenurile de metrou de ultimă generație vor îmbunătăți semnificativ experiența a milioane de clienți, datorită ușilor mai largi și vagoanelor mai lungi, posibil de traversat, cu aer condiționat, pentru călătorii mai confortabile. Noile trenuri optimizează spațiul pentru a oferi cu 10% mai multă capacitate, dar sunt și semnificativ mai ușoare decât proiectele existente, ceea ce înseamnă că eficiența energetică este crescută și daunele provocate șinelor sunt reduse.

Acest lucru se realizează prin utilizarea unui design inovator articulat, ceea ce înseamnă că sunt necesare mai puține boghiuri (structurile care conțin roțile, motoarele și suspensiile pentru a susține și alimenta trenul) pentru fiecare tren de lungime completă. Aceasta oferă avantajul suplimentar al unei călătorii mai line. Noile trenuri au fost, de asemenea, proiectate cu gândul la sustenabilitate. Sunt recuperabile în proporție de 95% și oferă, de asemenea, capacitate de frânare regenerativă, sisteme de tracțiune de ultimă generație, iluminare cu LED-uri pe tot parcursul și management avansat al energiei. Aceasta aduce un consum de energie mai mic cu 20% în comparație cu flota existentă. Trenurile mai lungi, mai spațioase și cu aer condiționat vor fi deplasate pe deplin, sporind accesibilitatea și asigurându-se că pasagerii se pot deplasa ușor în zone mai liniștite ale trenului. Proiectarea trenului a fost dezvoltată prin consultări cu TfL Independent Disability Advisory Group (IDAG) și Forumul pentru accesibilitate TfL.

Primarul Londrei, Sadiq Khan, a declarat: „Aceste noi trenuri atât de necesare vor fi un mare pas înainte pentru orașul nostru, îmbunătățind frecvența, fiabilitatea și capacitatea pe linia Piccadilly. Modernizarea continuă a metroului – care a cunoscut o transformare în ultimele două decenii – este o parte cheie a strategiei mele de transport pentru a face din Londra un loc mai verde și mai accesibil. Dar avem nevoie de investiții pentru a continua această lucrare. Voi continua să fac presiuni asupra Guvernului pentru a furniza un model de finanțare viabil pe termen lung pentru TfL, care să ne permită să realizăm mai multe modernizări ale infrastructurii îmbătrânite a rețelei, să stimulăm economia noastră și să oferim o redresare ecologică pentru Londra și pentru țară”.

Jumătate din bani rămân în Marea Britanie

Noile trenuri sunt un bun exemplu al modului în care investițiile în TfL reprezintă o investiție în economia Marii Britanii, 55 penny din fiecare liră investită în îmbunătățirea metroului londonez fiind cheltuite în afara Londrei. 50% din noua flotă de trenuri va fi construită în Goole, East Yorkshire, angajând până la 700 de persoane în funcții de inginerie și producție, 250 în faza de construcție și 1.700 în lanțul de aprovizionare mai larg. Luna trecută, Siemens Mobility a anunțat contracte conexe de 50 de milioane de lire sterline pentru furnizorii din Marea Britanie, inclusiv un număr pentru componentele trenurilor. Acestea au inclus aproape 6 milioane de lire sterline în contracte pentru LPA Lighting din Yorkshire pentru a furniza iluminatul interior al trenului și furnizorii din Midlands, Baker Bellfield, pentru a furniza peretele despărțitor al cabinei și I M Kelly pentru scaunele șoferului și suporturile pentru picioare.

Comanda pentru noua linie de trenuri Piccadilly, împreună cu o investiție suplimentară în semnalizare care nu a fost încă finanțată, ar sprijini 25.000 de noi locuri de muncă în capitală, precum și sprijinirea următoarei generații de lucrători în transporturi prin locuri de ucenicie create atât de Siemens Mobility , TfL și lanțul de aprovizionare mai larg.

Andy Lord, director al metroului londonez, a declarat: „Introducerea de noi trenuri moderne și fiabile, de care avem mare nevoie, pe linia Piccadilly și capacitatea pe care le vor furniza vor fi un impuls pentru capitală. Ne bucurăm că investiția noastră în trenuri noi ajută economia Regatului Unit și ajută la recuperarea de la pandemie și așteptăm cu nerăbdare să le vedem în rețea în anii următori. Investițiile susținute pe termen lung ne-ar permite să introducem trenuri mai moderne în timp, pentru a înlocui alte flote îmbătrânite alături de noi semnalizări, îmbunătățind călătoriile cu milioane de clienți mai mari ai metroului și reducând costurile de funcționare a a acestuia.



William Wilson, CEO al Siemens Mobility Limited, a adăugat: „Trenurile de ultimă generație vor transforma experiența pasagerilor din linia Piccadilly. Sunt mai ușoare, mai ecologice și rezistente la viitor pentru o viață lungă. Dar beneficiile nu se limitează doar la Londra. Construirea de noi trenuri creează noi locuri de muncă în Marea Britanie și oportunități extinse de lanț de aprovizionare. Un exemplu excelent de ridicare a nivelului în acțiune. ” TfL își menține angajamentul de a-și actualiza rețeaua ca parte a planurilor sale mai largi de a sprijini recuperarea Regatului Unit. Planurile pentru noile trenuri Bakerloo, Central și Waterloo & City rămân avansate și ar putea fi rapid derulate dacă un acord de finanțare pe termen lung convenit cu guvernul se va împlini.

TfL este amplasat în mod unic pentru a asigura un viitor puternic și rezistent pentru Londra, în conformitate cu direcția clară a Guvernului pentru un oraș mai eficient, mai productiv și mai durabil – dar pentru a realiza acest lucru este dependent de investiții. Ca parte a planului său de durabilitate financiară, despre care discută în prezent cu guvernul, TfL solicită finanțare de capital de 1,6 miliarde de lire sterline pe an între 2023 și 2030, pentru a sprijini un nou model de finanțare mai puțin dependent de veniturile din tarife. Această finanțare de capital ar oferi îmbunătățiri, precum trenuri de ultimă generație și semnalizare – cel mai mare contribuitor la realizarea obiectivului primarului pentru 80% din călătoriile care vor fi efectuate cu transportul public, mersul pe jos și cu bicicleta – și sprijinirea ambiției primarului pentru ca Londra să fie neutră în carbon până în 2030. (D.C.)

CFiR, singura platformă de resurse umane care se ocupă strict de domeniul feroviar și cel al transportului urban pe șină, organizează ediţia a IV-a a Târgului de Carieră Feroviară în România.

Interacţionează LIVE cu cei mai activi şi importanţi angajatori de pe piaţă.
Programează
te la interviurile online şi fă următorul pas in cariera ta feroviară.

Partener Principal Colaboratori Parteneri Media
facultatea de transporturi UPB logo CFDP

MAI MULTE DETALII

 

 

RECOMANDĂRI

Ultimele Articole