Testarea acestui prototip de automotor electric se va derula în cadrul Centrului Siemens pentru Testări și Validări (PCW), situat în Wegberg-Wildenrath. Toate cele șapte trenuri, aflate înainte de producția în serie, vor fi puse în funcțiune în cadrul centrului din Wegberg-Wildenrath și vor fi efectuate teste amănunțite în lunile următoare, înainte de realizarea primelor probe în rețeaua publică de cale ferată. Serviciul de transport Rhine-Ruhr Express va intra în operare comercială în regiunea extinsă a bazinului Rin-Ruhr la sfârșitul anului 2018.
În martie 2015, companiei Siemens i-a fost atribuit, de către asociațiile de profil Nahverkehr Rheinland (NVR), Nahverkehr Westfalen-Lippe (NWL), Schienenpersonenhverkehr Rheinland-Pfalz Nord (SPNV-Nord), Verkehrsverbund Rhein-Ruhr (VRR) și Nordhessischer Verkehrsverbund NVV), un contract pentru a livra 82 de automotoare electrice Desiro HC cu mai multe unități precum și pentru a asigura mentenanța acestora pentru o perioadă de 32 de ani. Contractul are o valoare totală de peste 1,7 miliarde de euro.
Trenurile oferă nu numai confort excelent pentru pasageri, ci și disponibilitate optimă pe tot parcursul ciclului lor de viață. Comunicarea modernă a datelor oferă un dialog continuu între trenuri și atelierul de mentenanță. Ca parte a conceptului de mentenanță predictivă, erorile tehnice potențiale pot fi rectificate înainte de a se produce. Prin preluarea serviciului de mentenanță și întreținere a trenurilor pentru Rhine-Ruhr Express, Siemens garantează o disponibilitate de peste 99% pentru funcționarea programată. Cu o viteză maximă de 160 km/h și un sistem de asistență pentru frânare și accelerare, Rhine-Ruhr Express va asigura fluxuri optime de trafic pe rutele intens tranzitate în regiunea Rin-Ruhr.
Abonați-vă la Newsletter, accesând link-ul https://clubferoviar.ro/abonare-newsletter/ sau urmăriți-ne pe pagina de Facebook, https://www.facebook.com/clubferoviar/, pentru a fi la curent cu cele mai noi stiri din sectorul feroviar din România.