La 17 octombrie, RZD International a inceput lucrarile pe sectiunea Vinarci – Djordjevo, ultima dintre cele trei setiunii sudice ale Coridorului X. Proiectul implica reconstructia a 15 km de linie, inclusiv terasamentul si linia, 5 macazuri, 11 treceri la nivel, reconstructia statiilor feroviare si platformele joase, sistemul de drenare, sistemul de catenara, precum si sistemele de semnalizare si telecomunicatii.
Conform programului, lucrarile vor fi finalizate in al doilea trimestru al lui 2017. Costul proiectului depaseste 38 de milioane de dolari si este finantat din creditul oferit de statul rus. Toate lucrarile de constructii si instalatii vor fi realizate in intervale de trafic de 36 de ore fara intreruperea completa a traficului in conformitate cu schema de lucru folosita anterior pe alte sectiuni sudice ale Coridorului X. Unele lucrari vor fi realizate de catre subcontractorii sarbi. Dupa reconstructie, viteza trenurilor de calatori care, in prezent, nu depaseste 50 km/h, va fi de 120 km/h.
In aprilie, compania a inceput lucrarile pe cele doua sectiuni sudice –Vranska Banja – Ristovatz si Buyanovatz – Bukarevatz, care vor fi finalizate in curand.