Joi, 5 iunie, ora 12:00, în cadrul Târgului de Carieră Feroviară în România, Best Procurement invită participanții la un workshop – „Șantierul din Birou” – care aduce în prim-plan o fațetă adesea trecută cu vederea a domeniului construcțiilor: „munca de birou” din spatele proiectelor de infrastructură.
🛠️ Sub titlul „Șantierul din Birou”, ing. Florin Niculescu, specialist în contract management și revendicări, va vorbi despre rolul esențial al activităților desfășurate în birouri — de la planificare și ofertare, până la administrarea contractelor și urmărirea execuției.
🎯 Ce vei descoperi la workshop:
✔️ Cum începe totul: Colectarea datelor din teren, elaborarea Studiilor de Fezabilitate și a Documentației de Atribuire
✔️ Etapa ofertării: Pregătirea ofertelor tehnice și financiare, identificarea metodelor și resurselor necesare
✔️ Etapa execuției: Controlul calității, urmărirea cantităților, decontări, aprovizionare și resurse umane
✔️ Administrarea contractelor: Documentație, jurnale de șantier, corespondență contractuală, actualizări, revendicări
👷 Cui se adresează?
Workshopul este dedicat:
- studenților și absolvenților interesați de construcții, infrastructură și domeniul feroviar
- celor care aspiră la un rol de inginer în ofertare, planificare sau management
- vizitatorilor care vor să înțeleagă mai bine ce presupune „munca invizibilă” din spatele unui proiect de infrastructură
🔍 De ce să participi?
Pentru că infrastructura nu se construiește doar cu buldozere și betoniere. În culise, există o întreagă echipă care planifică, analizează și gestionează totul. Iar dacă te atrage ideea de a lucra în acest univers, dar nu vrei neapărat să fii în noroiul din șantier, „Șantierul din Birou” e exact ce trebuie să vezi.
📍Te așteptăm la Târgul CFiR, joi, 5 iunie, ora 12:00, în zona de workshopuri din incinta evenimentului, la hotel MyContinental București (lângă Gara de Nord).
Nu uita – au început înscrierile la interviurile online
✅ Ce presupune interviul online?
📌 Mergi pe pagina companiei care te interesează – acolo găsești calendarul interviurilor.
📌 Intră în oricare dintre anunțurile de angajare postate de companie și apasă butonul „Programați-vă la interviu”.
📌 Completezi un formular scurt cu datele cerute de angajator, încarci CV-ul și alte documente necesare.
📌 Angajatorul primește solicitarea ta și o aprobă sau o respinge. Dacă ești acceptat, primești un email cu toate detaliile despre interviul pe Zoom.
📌 Tot ce mai trebuie să faci după aceea este să fii prezent, online, la data și ora stabilite.
🔍 Ce oferte găsești?
Vei găsi peste 60 de poziții disponibile pentru meserii precum: ingineri, tehnicieni, vopsitori, lăcătuși, arhitecți și altele.
Cine participă în varianta online? Iată cele 10 companii cu care te poți întâni în perioada 11-13 iunie prin Zoom, dacă parcurgi cu succes toți pașii de mai sus:
- Best Procurement
- Tecnic Consulting Engineering
- Novatex Solutions
- BAICONS IMPEX
- Egis România
- VioTop
- STRABAG România
- Novatech
- Consis Proiect
- HIAROM Invest
Nivelurile de experiență cerute variază: de la stagiar și entry-level, până la mid-level și senior. La fel și studiile: posturi pentru elevi, studenți, absolvenți de liceu sau de studii superioare.
📍 Cele mai multe poziții sunt pentru București și Ilfov, dar găsești și oportunități în alte județe, precum Timiș, Cluj, Bihor, Constanța, sau în regim hibrid.