Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a anunțat că, din cele 205 șantiere feroviare deschise la începutul anului, pe 133 lucrările au fost finalizate, iar pe restul se lucrează în continuare.
Aceste șantiere feroviare vizează lucrări de întreținere și reparații curente, la infrastructura feroviară, precizează CFR SA în postarea de pe pagina sa oficială de Facebook.
Pe aceste șantiere feroviare se execută lucrări de specialitate, atât în regie proprie, cât și cu firme specializate, pentru îmbunătățirea capacităților de exploatare.
Scopul lucrărilor de întreținere/reparații:
– creșterea vitezei, a gradului de confort și a siguranței feroviare/rutiere;
– creșterea capacității de circulație;
– ridicarea restricțiilor de viteză;
– evitarea introducerii de restricții de viteză, prin aducerea liniilor în parametrii proiectați.
Lucrări executate:
– reparații curente linii și aparate de cale;
– înlocuire de șină/traverse în linie curentă, pe linii din stații sau pe poduri/podețe;
– întreținere/reparații instalații SCB;
– montare aparate noi de cale;
– ciuruire mecanizată a prismei de piatră spartă;
– buraj/profilare mecanizată/stabilizare dinamică;
– modernizare treceri la nivel;
– înlocuire dale și turnare covor asfaltic, în zona trecerilor la nivel.
În continuare vă prezentăm stadiul lucrărilor pe cele 205 șantiere feroviare, de pe raza celor opt regionale de cale ferată.
Se lucrează pe 44 de șantiere feroviare în sudul țării
În jumătatea de sud a țării, pe raza Regionalelor CF Galați, Constanța, Bucureşti, Craiova și Timișoara, din cele 106 șantiere deschise la începutul anului, sunt operaționale în prezent 44, pe 62 șantiere lucrările fiind finalizate. Situația se prezintă astfel:
SRCF Galați – 22 șantiere deschise, dintre care 18 cu lucrări finalizate, patru în execuție.
Lucrări de întreținere/reparații în execuție:
– reparații între stațiile Siloz Port Docuri – Galați Mărfuri – Galați Călători, km 0+495 – 2+020 (ecartament normal);
– montare schimbătorii de cale (1 și 3) în stația Râmnicu Sărat (fir I+II);
– întreținere pod CF km 227-539 între stațiile Tecuci – Mărășești;
– înlocuire schimbător de cale (nr. 5) și traversare cu joncțiune dublă 7/9 în stația Comănești.
Lucrări de întreținere/reparații finalizate:
– reparații între stațiile Galați Largă Ana – Galați Bazin – Galați Mărfuri – Port Docuri, km 0+760 – 4+340 (ecartament larg);
– consolidare linie, înlocuire șină, traverse și material mărunt de cale, completare piatră spartă, buraj tehnologic în stația Rosetti – linia 4;
– înlocuire schimbător de cale (nr. 11) și ridicare RV în statia Rosetti;
– reparație periodică cu mașini grele de cale/ciuruire integrală între stațiile Sascut – Adjud, km 247+950 – km 244+590 (fir II);
– reparație periodică cu mașini grele de cale/ciuruire integrală între stațiile Adjud – Sascut, km 244+590 – km 248+040 (fir I);
– reparație periodică cu mașini grele de cale/ciuruire integrală între stațiile Pufesti – Adjud, km 234+480 – km 243+030 (fir I);
– buraj și întreținere pe aparate de cale în stațiile Adjud, Pufești, Pădureni, Putna Seacă, Focșani, Cotești, Gugești, Rm. Sărat, Boboc, Zoița, Buzău, Ulmeni;
– ridicare RV prin înlocuire traversare cu joncțiune dublă (43/47) în stația Adjud;
– înlocuire schimbător de cale (nr. 12) în stația Făurei;
– creșterea vitezei de circulație la 120 km/h prin înlocuirea la rând a suprastructurii căii între stațiile Buzău – Buzău Sud – Cilibia, km. 129+016 – 148+700 (Fir II);
– creșterea vitezei de circulație la 120 km/h prin înlocuirea la rând a suprastructurii căii între stațiile Cilibia – Făurei, km. 148+700 – 167+700 (Fir II).
Lucrări de modernizare a trecerilor la nivel (TN) finalizate:
– TN km 226+189, între stațiile Lacu Sărat – Brăila;
– TN km 185+585, între stațiile Dedulești – Plopu;
– TN km 208+512, între stațiile Focșani – Putna Seacă;
– TN km 192+358, între stațiile Cotești – Focșani;
– TN km 184+258, stația Gugești;
– TN km 104+530, între stațiile Săhăteni – Ulmeni;
– TN km 94+840, între stațiile Mizil – Săhăteni.
SRCF Constanța – opt șantiere feroviare deschise, dintre care patru cu lucrări finalizate, patru în execuție.
Lucrări de întreținere/reparații în execuție:
– reparații și întreținere Port Constanta Prioritatea 1 – Lotul 1 – linia L4 Siloz 1, L1,5,6 Siloz 2, L2,4 Siloz 3, L 2,6 Triaj Zona I, L4 Principala, L1,3, 11, 13 Triaj Zona II, L1,8,9 Triaj Zona III, Tragerea 1,2,3 B3;
– reparații și întreținere Port Constanta Prioritatea 1 – Lotul 2 – linia 11 gr. B2,linia 6 gr. A2, linia 5 gr. A2, linia 1 gr. B1, linia 5 gr. B1, linia 6 gr. B1, linia 2 gr. A1, Diag. 81-127/133 gr. A1, Diag. 83-105 gr. A1, Diag. 97-119 gr. B2, Diag. 77-109 gr. B2, linia 5 gr. Chimpex, linia 2 gr. Triaj zona IV, linia 3 gr. Triaj zona IV, linia 11 M zona V, linia Tragere Chimpex;
– consolidare pasaj inferior între stațiile Ciulnița – Slobozia Veche, km 15+470;
– înlocuire echipamente celule CFR 1-2 kVSTE Drajna EDD.
Lucrări de întreținere/reparații finalizate:
– ridicare restricție de viteză între stașiile Cataloi – Tulcea Mărfuri, km 134+700-135+540;
– întreținere și reparații linii Port Constanța, Stația B, grupele de linii FADS (liniile 3, 4, 5), A1 (liniile 5, 9) și Grupa B (diagonala 4 – 14);
– reparații linie între stațiile Dorobantu – Basarabi, km 198+917-203+550 (fir I).
Lucrări de modernizare TN recepționate:
– TN km 62+407, între staţiile Cogealac – Mihai Viteazu
SRCF București – 25 șantiere feroviare deschise, dintre care nouă cu lucrări finalizate, 16 în execuție
Lucrări de întreținere/reparații în execuție:
– buraj mecanizat, profilare mecanizată și stabilizare dinamică între stațiile Aninoasa – Doicești;
– buraj mecanizat, profilare mecanizată și stabilizare dinamică între stațiile Teiș – Aninoasa Târgoviște – Nucet (fir I+II);
– înlocuire aparate de cale, montare traverse de beton, ciuruire/buraj mecanizat și stabilizare prismă de piatră spartă între stațiile Racordare Săbăreni – Săbăreni, km 11+950 – 12+050, 14+000-14+200;
– înlocuire aparate de cale, montare traverse de beton, ciuruire/buraj mecanizat și stabilizare prismă de piatră spartă între stațiile Săbăreni – Ciocănești km 15+100-15+250;
– asfaltare TN km 5+400, între stațiile București Progresu – Filaret;
– asfaltare TN km 1+390, între stațiile Rahova – Progresu;
– asfaltare TN km 4+960, între stațiile Buc. Cotroceni – Buc. Vest;
– asfaltare TN km 5+785, între stațiile Buc. Cotroceni – Buc. Vest;
– asfaltare TN km 21+482, între stațiile Titan Sud – Oltenița;
– asfaltare TN km 2+075, între stațiile București Sud – Antestația Faur.
Lucrări de modernizare TN în execuție:
– TN km 19+426, între stațiile Săbăreni – Ciocanești;
– TN km 10+676, între stațiile Titu – Nucet;
– TN km 50+550, între stațiile Titu – Fusea;
– TN km 2+423, între stațiile Titu – Nucet;
– TN km 24+980, între stațiile Balotești – Căciulați;
Lucrări de întreținere/reparații finalizate:
– înlocuire aparate de cale, montare traverse de beton, ciuruire/buraj mecanizat și stabilizare prismă de piatră spartă în stația Videle, km 50+250-50+300;
– înlocuire aparate de cale, montare traverse de beton, ciuruire/buraj mecanizat și stabilizare prismă de piatră spartă în stația Ploiești Sud, km 59+800-59+850;
– înlocuire aparate de cale înlocuire traverse speciale pod CF km 53 – 466, între stațiile E Jilava – Chiajna;
– înlocuire traverse speciale pod CF km 82+275, între stațiile București – Pitești (fir II);
– ciuruire mecanizată a prismei de piatră spartă între stațiile Titu – Nucet, km 0+100-1+300 (fir I);
– ciuruire mecanizată a prismei de piatră spartă între stațiile Brazi – Ploiești Triaj, km 53+000-53+500;
– ciuruire mecanizată a prismei de piatră spartă între stațiile Ploiești Sud – Ploiești Est, km 60+100-63+000 (fir I și II);
– buraj mecanizat, profilare mecanizată și stabilizare dinamică între stațiile Titu – Fusea, km 50+800-50+830, 50+330-49+760, 49+700-48+800, 52+900-52+450 (fir I);
– buraj întreținere și mecanizat între stațiile Găești – Pătroaia – Leordeni (fir I+II) și Mătăsaru – Găești (fir II).
SRCF Craiova – 36 de șantiere feroviare deschise, dintre care 21 cu lucrări finalizate, 15 în execuție
Lucrări de întreținere/reparații în execuție:
– reparații pentru ridicare restricții de viteză pe aparate de cale în Stația Rădoiești, linia III directă, km 84+280-85+880 (fir I);
– reparații pentru ridicare restricții de viteză pe aparate de cale în statia Roșiori Nord, linia IV directă, km 99+300-99+600 (fir I);
– reparații pentru ridicare restricții de viteză pe aparate de cale în stația Grozăvești, linia III directă, km 167+740-169+040 (fir I);
– reparatii pentru ridicare restricții de viteză pe aparate de cale în statia CF Rădoiești, linia II directă, km 84+280-85+880 (fir II);
– reparatii pentru ridicare restricții de viteză pe aparate de cale în statia Măldăeni, linia III directă, km 107+450-108+850 (fir II);
– reparatii pentru ridicare restricții de viteză pe aparate de cale, între stațiile Drăgănești Olt – Fărcașele, km 143+300-143+700 (fir II);
– reparații pentru ridicare restricții de viteză pe linii curente și directe, între stațiile Valea Mărului – Turnu Roșu, km 360+749-361+692;
– reparații pentru ridicare restricții de viteză pe aparate de cale și înlocuire 4 aparate de cale în stația Ciochiuța, km 317+500-318+600;
– înlocuire șină în curbă și sudură aluminotermică, între stațiile Bărbătești – Jupânești, km 38+310 – 780;
– întreținere și verificare material de cale, între stațiile Jiu Nou – Podari, km 252+970-258+500, Golenți – Racord, km 348+000-348+500, Leu – Malu Mare, km 186+500-192+500, Piatra – Balș, km 213+000-217+000, Filiași – Gura Motrului, km286+600-287+000, Coțofeni – Răcari, km 276+600-278+700 F1, Coțofeni – Răcari, km 270+900-271+300 (fir I) și în stația Craiova, km 249+800-250+350;
– buraj de întreținere între stațiile Piatra Olt – Balș, km 210+100-210+260;
– reparații la reteaua de cabluri în stațiile Târgu Jiu și Cozia;
– înlocuire la rând traverse de lemn cu traverse de beton, între stațiile Ram. Golești – Bradu de Sus, km 1+470-2+294;
– înlocuire la rând traverse de lemn cu traverse de beton, între stațiile Călimănești – Cozia, km 320+330-320+600;
– înlocuire la rând traverse de lemn cu traverse de beton, între stațiile Balota – Valea Alba, km 347+446/529.
Lucrări finalizate:
– înlocuire la rând traverse de lemn cu traverse de beton, între stațiile Rm. Vâlcea – Bujoreni, km 295+246-295+813;
– înlocuire la rând traverse de lemn cu traverse de beton, între stațiile Bujoreni – Dăești, km 300+200-300+600;
– înlocuire la rând traverse de lemn cu traverse de beton, între stațiile Bujoreni – Dăești, linia 2 directă, km 303+400-303+700;
– reparatii pentru ridicare restrictie de viteză pe linii curente și directe, între stațiile Cornet – Câineni, km 337+700-339+600;
– aducere în parametri, între stațiile Jianca – Leu, km 177+900 – 178+000, 178+200 – 178+300 (fir I);
– înlocuire schimbător de cale (nr. 4) și buraj, în stația Fărcașele (cap Y);
– buraj intermediar între stațiile Băbeni – Govora, km 279+300-279+960;
– buraj intermediar și de întreținere, între stațiile Câineni – Cornet, km 337+735-339+700 și km 342+200 – 342+130;
– buraj intermediar și de întreținere, între stațiile Călimănești – Cozia, km 310+620-310+940, km 312+630-313+100, km 314+100-314+300, km 317+550-317+780, km 320+500-320+600 (fir I);
– buraj tehnologic, între stațiile Bujoreni – Dăești, km 300+140-300+660 și km 303+575-303+700;
– completare piatră spartă și punerea în siguranță a căii fără joante, între stațiile Govora – Râureni, km 281+800-285+400;
– completare piatră spartă și punerea în siguranță a căii fără joante, între stațiile Râureni – Rm.Vâlcea, km 287+400-292+000;
– înlocuire traverse speciale pe aparate de cale în stațiile Drăgotești, Drobeta Turnu Severin și Turceni;
– buraj intermediar și de întreținere între stațiile Valea Albă – Drobeta Turnu Severin, km 346+580/ 347+529;
– buraj intermediar și de întreținere între stațiile Bumbești – Valea Sadului, km 89+950/90+000, schimbător 7 în stația Valea Sadului, km 89+850 – 89+920, km 89+670 – 89+790, km 89+400 – 89+000;
– înlocuire traverse pe aparat de cale în stația Ecaterina Teodoroiu;
– ciuruire și buraj între stațiile Strâmbuța – Livezeni, km 114+290/350;
– rectificare nivel în Statia Tg Jiu, diagonala 1-5;
– înlocuire traverse pe aparat de cale în stația Turburea;
– decolmataret albie și rigolă la podeț km 101+700/730, între stațiile Lainici – Pietrele Albe.
Lucrări de modernizare TN finalizate:
– TN Km 106+775, între stațiile Golești – Pitești
SRCF Timișoara – 15 șantiere deschise în semestrul I, dintre care 10 cu lucrări finalizate, cinci în execuție
Lucrări de întreținere/reparații în execuție:
– reparații curente la instalațiile SCB, CED și BLA între stațiile Subcetate – Băiești, Km 29+270 – km 37+158 (instalații SCB);
– reparație periodică cu mașini grele de cale/ciuruire integrală în stația Bretea Strei, km 22+050 – 22+150 (linia 3);
– reparații și intervenții clădire și tunel pietonal în Stația Timișoara Nord;
– înlociure traverse lemn, înlociure macaze, înlocuire șine, buraje, între stațiile Baru Mare – Crivadia, km 51+050-55+000, (fir 1+2);
Lucrări de modernizare TN în execuție:
– TN km 107+444, între stațiile Sinia și Lugoj
Lucrări de întreținere/reparații finalizate:
– refacție totală între stațiile Vălişoara – Caransebeş, km 461+100 – 475+835;
– aducere în parametri de siguranță, stopare infiltrații, refacere zone degradate tunel Bănița, între stațiile Merișor – Bănița, km 66+660-67+275 (Fir II);
– reparație periodică cu mașini grele de cale/ciuruire integrală între stațiile Topolovăț – Chizătău, km 535+900 – 539+112;
– reparație periodică cu mașini grele de cale/ciuruire integrală între stațiile Topolovăț – Recaș, km 544+700 – 545+300;
– reparație periodică cu mașini grele de cale/ciuruire integrală între stațiile Săcălaz – Cărpiniș, km 586+280 – 588+200;
– decolmatare 14 albii la poduri și podețe între stațiile Teregova – Armeniș, Vălișoara – Valea Timișului, Simeria – Livezeni, Subcetare – Băiești, Băiești – Pui, Pui – Baru Mare, Baru Mare – Crivadia, Dobra – Holdea, Iscroni- Vulcan și în stațiile Simeria Triaj, Băiești;
– lucrări de detensionare și buraje de întreținere pentru punere în siguranță a căii fără joante – L1 Caransebeș L2 Lugoj, L3 Timișoara, L5 Deva, L8 Arad, L9 Simeria;
– înlocuire bretea, TDJ, montare aparate de cale pe traverse de beton, înlocuire traverse lemn, înlocuire dale la TN, buraje în Stația Pui, cap X, km 44+100 – 44+600;
Lucrări de modernizare TN finalizate:
– TN km 97+932, stația Sinia;
– TN km 39+447, între stațiile Băiești – Pui.
56 de șantiere deschise în centrul țării
În centrul țării, pe raza Regionalei CF Brașov, din cele 56 de șantiere feroviare deschise, sunt operaționale în prezent opt, pe 48 de șantiere lucrările fiind finalizate.
Lucrări de întreținere/reparații în execuție:
– înlocuire șină și sudură aluminotermică între stațiile Timișu de Sus – Dârste;
– reconstructie pod si amenajare albie, între stațiile Hărman – Întorsura Buzăului, km 17+318;
– reparație pod km 94+479, între stațiile Brasov – Podu Olt;
– reparație pod km 115+961, între stațiile Ghimeș – Siculeni, inclusiv treceri la nivel;
– reparație podeț km 33+203, între stațiile Sibiu – Vințu de Jos;
Lucrări de modernizare TN în execuție:
– TN km 284+731, între stațiile Tg. Mures – Tg. Mures Sud;
– TN km 52+344, între stațiile Şercaia – Făgăraş;
– TN km 0+675, între stațiile Ucea – Victoria.
Lucrări de înlocuire la rând a suprastructurii finalizate/ridicare restricții de viteză (RV):
– între stațiile Augustin – Racoș, km 227+429 – 227+987;
– între stațiile Tălmaciu – Sibiu Gr. Șelimbăr, km 378+450 – 380+950;
– între stațiile Stânceni – Lunca Bradului, km 210+580 – 210+850;
– între stațiile Lunca de Sus – Livezi Ciuc, km 128+000 – 128+405.
Lucrări de întreținere/reparații finalizate:
– înlocuire șină Predeal – Timișu de Sus, km 145+100 – 146+600;
– înlocuire traverse între stațiile Stânceni – Lunca Bradului, km 195+200 – 195+700;
– înlocuire traverse între Lunca Bradului – Răstolița, km 218+540 – 218+750;
– înlocuire șină Apața – Augustin;
– înlocuire sină Izvorul Oltului – Izvorul Mureșului;
– înlocuire piese metalice la cinci aparate de cale în stația Dârste;
– refacerea continuității căii fără joante și punere în siguranță între stațiile Bartolomeu – Ghimbav;
– înlocuire traverse de beton și dale pasaj, în stația Brașov Triaj;
– înlocuire traverse în stația Luduș liniile 3 și 4;
– refacerea continuității căii fără joante și punere în siguranță între stațiile Brașov – Hărman;
– detensionarea căii fără joante între stațiile Brașov – Augustin;
– înlocuire traverse pe pod km 169+170, stația Brașov Triaj;
– refacerea continuității căii fără joante și punere în siguranță între stațiile Timișu de Sus – Dârste;
– înlocuire șină între stațiile Racoș – Rupea, în curbă, km 237+700-237+775, km 237+775-237+850, km 237+875-238+025, km 238+025-238+175;
– înlocuire șină între stațiile Cristur – Odorhei, km 32+025-32+250;
– buraj întreținere și profilat pe 61 aparate de cale din stațiile Copșa Mică, Mediaș, Dumbăveni, Daneș;
– buraj general și profilat între stațiile Daneș – Dumbrăveni, km 309+400-315+600 (fir I);
– buraj general și profilat între stațiile Dumbrăveni – Mediaș, km 319+600-333+700 (fir I);
– buraj general și profilat între stațiile Mediaș – Copșa Mică, km 335+300-343+500 (fir I);
– buraj general și profilat între stațiile Dumbrăveni – Medias, km 317+950-333+750 (fir II);
– buraj general și profilat între stațiile Mediaș – Copșa Mică, km 336+000-343+650 (fir II);
– înlocuire șină, traverse, dale la TN km 262+670, între stațiile Cața – Beia (fir I);
– înlocuire traverse speciale pod CF km 262+860, între stațiile Cața – Beia (fir I);
– înlocuire traverse speciale pod CF km 243+941, între stațiile Rupea – Racoș (fir II);
– înlocuire traverse speciale pe 15 aparate cale în stația Beia;
– profilare și buraj întreținere între stațiile Orlat – Săliște;
– înlocuit traverse beton (zone punctuale) între stațiile Ocna – Loamneș, Șeica Mare – Copșa Mică;
– înlocuire aparat de cale nr.3 în stația Turnișor;
– înlocuire traverse beton (T 17 izolat), buraj mecanizat și profilare prismă de piatră spartă între stațiile Malnaș Băi – Bicsadu Oltului, km 54+000-56+500;
– buraj mecanizat și profilare prismă de piatră spartă între stațiile Bicsadu Oltului – Băile Tușnad, km 61+500-64+000;
– buraj mecanizat și profilare prismă de piatră spartă între stațiile Băile Tușnad – Tușnad Sat, km 67+700-71+000;
– buraj mecanizat și profilare prismă de piatră spartă între stațiile Miercurea Ciuc – Siculeni, km 96+000-101+000;
– buraj mecanizat și profilare prismă de piatră spartă între stațiile Lunca de Sus – Livezi Ciuc, km 127+000-129+000;
– profilare prismă de piatră spartă între stațiile Livezi Ciuc – Nădejdea, km 132+000-134+000;
– înlocuire traverse beton (T 17 izolat) între stațiile Malnaș Băi – Bicsadu Oltului, km 54+000-56+500;
– consolidare terasament în stația Băile Tușnad, km 66+800;
– înlocuire traverse speciale pe pod km 223+917, între stațiile Răstolița – Deda Bistra;
– înlocuire traverse speciale pe pod km 325+050, între stațiile G.N Dăscălescu – Sânpaul;
– înlocuire traverse speciale pe pod km 293+511 și pod km 328+310, între stațiile Luduș – Gligorești;
– profilare și buraj întreținere între stațiile Deda Bistra – Alunis Mureș, Reghin – Tg. Mureș Nord, Tg. Mureș – Sânpaul – Războieni;
– buraj întreținere între stațiile Barabanț – Zlatna, km. 4+900 – 37+800, linia 60 (Coșlariu), km. 402+200 – 402+650;
– buraj intermediar și profilat piatră spartă între stațiile Copșa Mică – Valea Lungă, km. 353+700 – 360+000 (fir I+II), stația Valea Lungă, linia 3, km. 360+000-375+000 (fir I+II).
Lucrări de modernizare TN finalizate/recepționate:
– TN km 32+540, între stațiile Sf Gheorghe – Bodoc;
– TN km 96+862, între stațiile Miercurea Ciuc – Siculeni.
Se lucrează pe 20 de șantiere feroviare în nordul țării
În partea de nord a țării, pe raza Regionalelor CF Cluj și Iași, din cele 43 de șantiere feroviare deschise la începutul anului, sunt operaționale în prezent 20, pe 23 de șantiere lucrările fiind finalizate:
SRCF Cluj – 32 șantiere feroviare deschise, dintre care 15 cu lucrări finalizate, 17 în execuție
Lucrări de întreținere/reparații în execuție:
– consolidare linii cu ecartament larg din stația Halmeu;
– consolidare terasament și reprații apărare de mal între stațiile Valea Vișeului – Vișeu de Jos, km 19+258 – 19+346;
– revopsire poduri metalice la km 785+767, între stațiile Satu Mare Sud – Satu Mare, km 29+957, între stațiile Fiad – Romuli;
– refacerea continuității căii fără joante prin sudură electrică între stațiile Boju – Valea Florilor, km 465+900 – 468+000;
– înlocuire la rând traverse din lemn cu traverse din beton în stația Dej Călători, linia 5.
Lucrări de modernizare TN în execuție:
– TN km 26+665, între stațiile CF Leordina – Vișeu de Jos;
– TN km 21+020, între stațiile CF Leordina – Vișeu de Jos;
– TN km 23+652, între stațiile CF Leordina – Vișeul de Jos;
– TN km 18+638, între stațiile CF Leordina – Valea Vișeului;
– TN km 12+410, între stațiile CF Leordina – Valea Vișeului;
– TN km 66+139, stația Sărmășag;
– TN km 86+666, stația Sărmășag;
– TN km 0+188, stația Baia Mare;
– TN km 177+857, stația Baia Mare;
– TN km 13+917, între stațiile Nimigea – Salva;
– TN km 16+221, între stațiile Nimigea – Salva;
– TN km 0+850, stația CF Salva.
Lucrări de întreținere/reparații finalizate:
– reparații și consolidare suprastructură la trecerea la nivel de la km 0+230, între stațiile Cojocna – Jucu;
– ridicare restricție de viteză între stațiile Jucu – Bonțida, km 13+510-13+700 (fir I+II);
– ridicare restricție de viteză între stațiile Apahida – Jucu, km 5+700-5+900 (fir I+II);
– rectificare nivel și buraj mecanizat între stațiile Bocicoi -Valea Vișeului, km 233+050-233+250;
– reparații linie și înlocuire panou CF la pasaj km 1+210, între stațiile Apahida – Jucu;
– reparații cu ciuruire integrală între stațiile Gâlgău – Ileanda, km 70+876-85+218 (fir II);
– reparații cu ciuruire integrală între stațiile Coldău – Reteag;
– înlocuire aparate de cale în stația Cluj Napoca Est;
– consolidare zid podeț km 681+883, între stațiile Biharia – Diosig;
– întreținere linii între stațiile Borla-Zalău, km 86+500-86+800;
– întreținere poduri/podețe între stațiile Botiz – Medieșul Aurit, km 8+043, Gâlgău – Ileanda, km 72+050, Botiz – Micula, pod km 794+895, Zalău – Mirșid, podeț km 100+405;
– refacere cămășuială la tunel Maramureș (inel 4) km 37+600-37+700, între stațiile Dealul Ștefăniței – Săcel;
– înlocuire la rând traverse/sină între stațiile Beteag – Coldău, km 14+400-15+500 (fir II);
– refacerea continuității căii fără joante prin sudură electrică între stațiile Gâlgău – Ileanda, km 70+900 – 76+600;
– înlocuire la rând traverse din lemn cu traverse din beton între stațiile Valea Florilor – Boju, km 465+875-466+741, km 468+486-469+195, km 472+400-472+650 (fir I).
SRCF Iași – 11 șantiere feroviare deschise, dintre care 8 cu lucrări finalizate, 3 în execuție
Lucrări de întreținere/reparații în execuție:
– consolidare terasament între stațiile Tecuci – Iași, km 321+950-323+400 (fir I);
– consolidare terasament între stațiile Bacău – Piatra Neamţ, km 3+200 – 4+200;
– reparații curente la instalația BLA între stațiile Dolhasca – Lespezi;
Lucrări de întreținere/reparații finalizate:
– întreținere linii (cale normal/cale largă) și aparatele de cale în stația Vicșani;
– întreținere linii (17, 23 si 24) în stația Dornești;
– reparații linie CF, montare stâlpi și linie contact între stațiile Sârca – Podu Iloaiei, km 49+300 – 49+600 (fir I);
– reparatii terasamente, poduri si podete între stașiile Iacobeni – Argestru, km 100+250 – km 100+650;
– reparații linii pentru ridicare restricții de viteză între stațiile Vatra Dornei – Rosu, km 108+155 – km 108+478;
– înlocuire traverse speciale pe linia 3C din stația Bacău;
– reparatii curente instalație BLA, între stațiile Coșna – Grădinița;
– înlocuire traverse necorespunzătoare între stațiile Zorleni – Murgeni – Fălciu.