Victor Frăsinoi, unul dintre frații Frăsinoi ale căror funcții deținute în sistem l-au pus în încurcătură în primăvara acestui an pe ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, și-a schimbat zilele acestea angajatorul. Rocadă de personal.
Potrivit surselor Club Feroviar, Victor Frăsinoi a părăsit compania germană DB Cargo România, unde era director Operațiuni, pentru o funcție în cadrul Rail Cargo Austria. Frăsinoi va figura drept administrator alături de Mădălin Ionescu.
Rocadă de personal
La Rail Cargo Austria îl va înlocui pe Cătălin Dobre, plecat la rândul lui la Constantin Grup.
Victor Frăsinoi este unul dintre cei doi frați ale căror funcții în domeniul feroviar au dat bătăi de cap ministrului Grindeanu în primăvară. Ministrul a încurcat frații Frăsinoi la CFR Marfă și a confundat AFER cu DB Cargo România.
”Ce-am găsit acolo! Am găsit un director (Mihai Frăsinoi – n.red.) care a stat doar vreo lună și ceva, eu nu i-am cerut să plece, din contră, care era pus de un ministru de dinaintea mea, și fratele acestui director, care cred că și acum e consilier al acelui ministru (Cătălin Drulă – n.red.), care înainte de a pleca a semnat un contract păgubos pentru CFR Marfă. Vă dau un exemplu. Dacă pe CFR Marfă ar costa-o 100 de euro transportul a ceva, ei mergeau la licitație și aveau contracte în care spuneau că le transportă la 50 de euro, deși costul era la 100. Acest lucru s-a făcut ani buni. Că de-aia a ajuns CFR Marfă în situația asta. A semnat acest contract și a plecat în privat, la o firmă concurentă a CFR Marfă. Mă gândesc că (Drulă – n.red.) a avut referințe bune pentru acest domn, din moment ce l-a pus director”, a declarat Sorin Grindeanu într-un interviu pentru Digi24.
Victor Frăsinoi a lucrat în DB zece ani și două luni și nu a lucrat niciodată la CFR Marfă. Înainte de a se angaja la DB, unde a fost director operațional, el a lucrat în sectorul feroviar de stat timp de 21 de ani și șapte luni, potrivit profilului său de Linkedin, însă doar la infrastructură. Până la divizarea SNCFR, în 1998, a fost șef de gară la Banu Mărăcine și la Craiova, iar apoi a lucrat la Compania Națională de Căi Ferate CFR SA, pe diverse posturi de conducere, până în martie 2013, când a plecat la DB. Cât privește faptul că Victor Frăsinoi ar fi fost consilierul lui Cătălin Drulă, acest lucru s-a dovedit a fi o invenție a ministrului Grindeanu.