marți, aprilie 16, 2024
spot_img

REVA Simeria expune vagonul cisterna de 85 m3 @ INFRATRANS® 2019

Vagonul cisterna pe 4 osii, tip Zacs, cu capacitatea totala 85 m3, fabricat de catre REVA Simeria, este destinat transportului pe calea ferata a produselor petroliere usoare, clasa 3 RID (benzina, motorina, ulei mineral), precum si a altor produse corespunzatoare codului de cisterna L4 BH.

Vagonul este destinat utilizarii, intr-un domeniu de temperaturi exterioare cuprins in intervalul de temperaturi -20°C si +50°C.

Incarcarea / umplerea cisternei se poate realiza, in functie de caracteristicile materialului transportat, prin dom (echipat cu capac rabatabil inchis cu 4 suruburi de strangere), sau prin partea inferioara a cisternei, prin teava de golire.

Golirea cisternei se realizeaza prin partea inferioara prin teava de golire DN 100, cu actionare bilaterala mecanica situata la partea inferioara centrala a cisternei, cu capacul domei inchis.

Vagonul este o constructie cu suprastructura complet noua conform normelor EN, RID, CUU, UIC, STI 321. Vagonul rezultat va fi un vagon destinat traficului   international.

Echipamentele vagonului precum: boghiu complet, frana automata, tampoane, tractiune, legare, sunt conform normelor EN si UIC.

 

Caracteristici principale

lungimea vagonului peste tampoane – 14940 mm
lungimea sasiului – 13700 +12/0 mm
ampatament vagonului – 9400 mm
distanţa peste osiile extreme – 11200 mm
capacitatea totala a cisternei – 85 m3
capacitatea utila a cisternei (conform RID) – aprox. 85 m3
diametrul exterior al cisternei – 2950 mm
lungimea exterioară a cisternei peste funduri – 13000 +30/-30 mm
inclinatia cisternei catre mijloc cisterna 10
presiunea de calcul (conform RID; pentru temperatura de 20oC) – 4 bar
presiunea maximă de lucru – 3 bar
presiunea de încercare hidraulică – 4 bar
depresiunea de calcul a cisternei – 0,4 bar
verificare la presiunea de explozie (conform TRT 006 si RID 2017) – 8,7 bar
temperatura de calcul conform RID +20oC
inaltimea axei tampoanelor de la nivelul sinei (vagon nou, gol) – 1060 +5/-10 mm
inaltimea axei tractiunii de la nivelul sinei (vagon nou, gol) – 1040 +5/-10 mm
viteza de circulaţie a vagonului:      vagon incarcat 100 km/h         vagon gol 120 km/h
razele minime de înscriere în curbă: – pe linii principale 150 m   – pe liniile de garare – vagon 35 m

Mai multe detalii despre vagonul cisterna de 85 veti putea afla vizitand expozitia de infrastructura si material rulant din Gara de Nord Bucuresti, parte a evenimentului INFRATRANS®.

Acesta va incepe in data de 4 iunie, in statia CFR Bucuresti Nord. Evenimentul organizat de AIFR si Club Feroviar se desfasoara sub inaltul patronaj al Ministerului Transporturilor si cu sprijinul CFR SA, CFR Calatori, CFR Marfa, Metrorex, STB, AFER, CENAFER si AIF.

Evenimentul va avea loc in zilele de 4-5 iunie si este structurat in trei parti, respectiv Expozitia de standuri, Targul de Joburi si Cariera si Expozitia de material rulant, pe liniile 12 si 13 ale din Gara de Nord Bucuresti.

In cadrul expozitiei de standuri, si-au anuntat prezenta pana in acest moment urmatoarele companii: Alstom, Astra Vagoane Calatori, Ateliere Grivita, CONTRAIL,  Grampet Group, voestalpine VAE APCAROM, Hiarom, AIFR, Club Feroviar, CFR SA, CFR Calatori, CFR Marfa, Informatica Feroviara, Electrificare CFR, Telecomunicatii CFR, AFER, CENAFER, METROREX si STB.

Urmariti pe site-ul www.infratrans.ro  ce firme vor fi prezente la Targul de Joburi si Cariere – Cariera Feroviara in Romania, iar pe site-ul www.cfir.ro  puteti vedea oferta de locuri de munca disponibila in acest moment in domeniul feroviar si sa aplicati la ce post doriti.

De asemenea, accesati  www.infratrans.ro  pentru a va inscrie ca participant sau expozant in cadrul INFRATRANS® 2019.

Pentru a participa accesati urmatorul link

 

IN THE SPOTLIGHT

ARIC susține de 25 de ani rolul inginerilor consultanți

  Asociație profesională nonguvernamentală, apolitică și nonprofit, Asociația Română a Inginerilor Consultanți (ARIC), grupează companii și specialiști din domeniul proiectării și consultanței inginerești. Înființată în anul...

Ultimele Articole