luni, ianuarie 13, 2025
spot_img

RENFE reia licitatia pentru trenuri de mare viteza

Nombre de archivo :_ROP4413.JPG Tamaño de archivo :5.4 MB (5656587 Bytes) Fecha de entrega :2007/04/26 10:41:01 Tamaño de imagen :4288 x 2848 Resolución :300 x 300 ppp Número de bits :canal de 8 bits Atributo Protección :Desactivado Atributo Ocultar :Desactivado ID de la cámara :N/A Cámara :NIKON D2X Modo Calidad :N/A Modo Medición :Ponderada central Modo Exposición :Manual Speed light :No Distancia focal :17 mm Velocidad del disparador :1/200segundo Abertura :F8.0 Compensación de exposición :0 EV Balance del blanco fijo :N/A Objetivo :N/A Modo de sincronización del flash :N/A Diferencia de exposición :N/A Programa flexible :N/A Sensibilidad :N/A Nitidez :N/A Tipo de imagen :COLOR Modo de Color :N/A Ajuste de tonos :N/A Control de saturación :N/A Compensación de tono :N/A Latitud (GPS) :N/A Longitud (GPS) :N/A Altitud (GPS) :N/ACinci producători europeni de material rulant au fost anunțați pe lista scurtă în vederea semnării contractului ce prevede furnizarea și realizarea mentenanței unui lot de 15 trenuri de mare viteză, pentru RENFE, operatorul spaniol de transport feroviar de pasageri. Contractul prevede opțiunea achiziționării unui lot suplimentar de 15 trenuri de mare viteză.
Alstom, Bombardier, CAF, Siemens și Talgo sunt cei cinci producători de material rulant ce concurează pentru contractul ce ar putea fi semnat în octombrie.
Potrivit solicitărilor emise de RENFE pentru această licitație, trenurile vor trebui să circule cu viteze de 320 km/h și vor trebui să aibă cel puțin 400 de locuri pe scaune. De asemenea, noile trenuri vor trebui să fie dotate cu sisteme infotainment și Wi-Fi, pentru pasageri.

IN THE SPOTLIGHT

Rușine! Numărul de km de cale ferată modernizată în 35 de ani, la jumătate față de cel al autostrăzilor

Anul 2025 a început cu un record negativ pentru transportul feroviar în comparație cu cel rutier: numărul de km de cale ferată modernizată este...

Ultimele Articole