Compania Reloc SA, cu sediul in Craiova, a anuntat ca a primit certificatul de omologare tehnica pentru locomotiva electrica cu baterii tip LE 310 kW-BAT-RC pentru serviciul de manevra feroviara.
Locomotiva a fost omologata tehnic de tip in faza preliminara pentru a fi utilizata in domeniul transportului feroviar. Certificatul de omologare tehnica este valabil pana la 6 februarie 2020. Materialul rulant se incadreaza in clasa de risc IA.
Locomotiva poate fi utilizata pe ecartament standard de 1435 mm, viteza maxima de deplasare fiind de 100 km/h. Sarcina maxima pe osie (alimentata cu nisip) este de 17,5 t.
Motorul de tractiune este de tip MAS-T si are o putere nominala de 310kW. Acesta este alimentat de la un invertor trifazat cu o putere nominala de 350 kW si este racit cu un ventilator cu o putere de 2,2 kW.
Locomotiva este echipata cu 240 baterii de acumulatoare tip Lithium-lon-Cell LFP 3,2 V400 Ah legate in serie fiecare avand o tensiune nominala de 3,2 V si o capacitate nominala de 400Ah.
Noua locomotiva este echipata si cu un sistem de comanda prin radio de la distanta.