RAIL.ONE incepe parteneriatul cu voestalpine VAE APCAROM

Travertec, subsidiara din Romania a companiei RAIL.ONE, are un nou actionar: voestalpine VAE APCAROM. Astfel, RAIL.ONE isi consolideaza pozitia pe piata din sud-estul Europei si vinde un pachet de 60% din actiunile detinute la Travertec Buzau. Grupului austriac VAE, aceasta achizitie ii faciliteaza accesul la piata de traverse de macaz, precum si la know-how si experienta in domeniul productiei de traverse de beton.

RAIL.ONE si voestalpine VAE APCAROM colaboreaza, cu succes, de mai multi. In timp ce Travertec, subsidiara RAIL.ONE din Romania produce, la Buzau, traverse de beton, iar grupul VAE fabrica schimbatoare de cale, pentru clienti la nivel national si international, tot la Buzau, prin filiala sa VAE APCAROM. Acum, prin preluarea pachetului de actiuni, aceasta colaborare se va intensifica.

Pentru RAIL.ONE, prezenta puternica pe piata a voestalpine VAE APCAROM inseamna noi oportunitati pentru sporirea vanzarilor, inclusiv in afara granitelor.

Cei doi parteneri austrieci, RAIL.ONE si Grupul VAE, vor transforma Travertec in cel mai important producator de traverse de beton din sud-estul Europei.

De cealalta parte, noul parteneriat creeaza oportunitati promitatoare si pentru voestalpine VAE APCAROM. Dupa multi ani de colaborare cu RAIL.ONE, compania isi extinde acum portofoliul prin achizitia actiunilor in cadrul Travertec si isi consolideaza centrul tehnologic din Buzau, specializat in solutii integrate de schimbatoare de cale pentru transport de lung parcurs si transport urban, destinate atat pietei din Romania cat si celei internationale.

Echipa actuala din Buzau va contribui in continuare la expertiza producatorului de traverse de beton si sisteme de cale ferata pentru transportul feroviar pentru a continua dezvoltarea tehnica si asigurarea calitatii produselor RAIL.ONE. Conducerea locala a voestalpine VAE Apcarom isi va aduce aportul prin cunostinte si experienta.

Ambii parteneri au convenit sa nu dezvaluie alte detalii despre tranzactie. Finalizarea procedurii, din punct de vedere legal, este inca supusa aprobarilor necesare. Un raspuns oficial este așteptat in cursul lunii septembrie.

 

Mai multe informatii despre aceste proiecte de infrastructura, precum si despre multe altele la fel de interesante dar despre material rulant, veti afla la Zilele Feroviare 2018   >>>