Rail Cargo Carrier România a publicat trei posturi noi pe “Cariera Feroviara in Romania”

Rail Cargo Carrier România a  publicat pe pagina www.carieraferoviara.ro trei posturi noi, pentru biroul din Otopeni: consilier economist in gestiune economica, functionar administrativ / inspector resurse umane, specialist achizitii si gestionare contracte.

Consilier economist in gestiune economica

  • Cerinte: Studii superioare de specialitate (contabilitate); Experienta minim 3 ani; Cunostinte excel /efectuari punctaje/componente sold; Experienta SAP
  • Atributii principale: Inregistreaza facturile de furnizori/clienti si verifica componentele de sold lunar; Inregistreaza diverse documente contabile ( deconturi, bonuri de consum, stat de salarii, etc); Creeaza conturi noi de furnizori/clienti  in SAP; Evidenta descarcarii cheltuielilor in avans si urmarirea soldului contului cheltuieli in avans; Responsabil  cu modul de mijloace fixe (creare, modificare, inregistrare facturi achizitie, vanzare, investitii); Prelucrare  jurnale  cumparari si vanzari si verificarea documentelor aferente pentru intocmirea declaratilor 390 si 394; Arhivarea, listarea, indosarierea, scanarea documentelor prelucrate  si alte rapoarte ad hoc.

Functionar administrativ / Inspector resurse umane

  • Candidatul ideal: Studii superioare absolvite; Persoana comunicativa, atenta la detalii, organizata si autonoma; Cunostinte solide de MS Office (Word, Excel, Power Point); Experienta de lucrul in programul de salarizare Wizsalary minim 1 an; Cunostinte bune de limba engleza; Experienta profesionala minim 1 an in domeniu; Atestat de Inspector Resurse Umane; Cunostinte bune de legislatie specifica resurselor umane; Experienta in administrarea documentelor de personal; De preferat cunostinte de salarizare si recrutare.
  • Descrierea jobului: Intocmirea contractelor individuale de munca si a documentelor de angajare (completare dosar personal-se asigura ca toate documentele necesare sunt completate, solicita candidatului documentele necesare angajarii); Intocmirea actelor aditionale de modificare a elementelor contractuale precum si a celor de incetare a activitatii; Asistarea noului angajat in completarea tuturor documentelor de personal; Administrarea si arhivarea dosarelor de personal; Tinerea evidentei dosarelor de medicina a muncii (programarea angajatilor  la controlul medical la angajare, periodic, la revenire in activitate sau alte situatii care se impun conform legii) si se asigura ca toti salariatii au fisa de aptitudine valabila; Emiterea de adeverinte necesare angajatilor (pentru banca, medic de familie, venit, etc.); Oferirea de suport proceselor de salarizare si de administrare personal; Actualizarea si mentinerea bazei de date specifice domeniului; Gestionarea REVISAL  si depunerea online; Efectuarea activitatii de payroll (calcul salarial, întocmire state de salarii, fluturași de salarii, declarații salariale, rapoarte etc.) cu ajutorul programului Wizsalary; Colaborarea cu institutiile abilitate (ITM, AJOFM, Casa de pensii etc.).
  • Beneficii oferite: Training de specializare; Pachet salarial motivant care reflecta performata; Posibilitati reale de promovare in cariera; Mediu de lucru placut si motivant alaturi de o echipa energica si creativa.

Specialist achizitii si gestionare contracte

  • Descriere job: Responsabil de transmiterea lunara catre Grup a situatiilor cu privire la derularea transporturilor si a documentelor de transport; Organizarea si coordonarea activitatii departamentului Support Services &  Operational & Back Office pentru deservirea clientilor si furnizorilor companiei; Coordonarea emiterii facturilor fiscale catre clienti pe baza centralizarilor intocmite din situatiile operative; Avizarea  spre plata a facturilor fiscale emise de catre furnizorii de servicii; Analizarea si optimizarea costurilor companiei; Monitorizarea operatiunilor bancare; Verificarea intocmirii corecte a deconturilor personalului companiei pe baza documentelor justificative; Monitorizarea activitatii casieriei societatii; Gestionarea, calcularea si coordonarea inregistrarii provizioanelor de cheltuieli si venituri  in programul de contabilitate SAP; Crearea si centralizarea fluxului de date provenit din operational – partea de comercial; Crearea si centralizarea fluxului de date provenit din operational; Responsabil de coordonarea si transmiterea evidentelor indicatorilor de performanta cat si a cheltuielilor conform solicitarilor primite; Negocierea si organizarea derularii tuturor contractelor de servicii cu furnizori externi ai departamentului; Derularea contractelor cu toti furnizorii externi din punct de vedere al conexiunii dintre Departamentul Productie si Departamentele societatii; Administrarea, gestionarea contractelor cu furnizori si clienti; Asigurarea interfetei cu clientii si furnizorii societatii; Supervizarea derularii contractelor cu furnizorii de servicii; Organizarea aspectelor de tranzit vamal: intocmire rapoarte, gestionare/arhivare documente vamale, etc; Coordonarea activitatii administrative a punctelor de lucru teritoriale; Colaboreaza cu toate departamentele societatii pentru coordonarea completa si eficienta a activitatilor suport.

Alte posturi publicate de catre Rail Cargo Carrier România sunt: responsabil sistem management integrat, responsabil sistem de management al siguranței feroviare, inginer material rulant, mecanic de locomotivă, șef tren, revizor tehnic vagoane, dispecer comercial.

 

 


 

Rail Cargo Carrier România este membră a Rail Cargo Group – divizia de transporturi feroviare de mărfuri a ÖBB. Ca inovaţie unică pe piaţa locală a transporturilor feroviare, Rail Cargo Carrier România utilizează locomotive de ultimă generaţie, oferind astfel clienţilor săi toate avantajele rezultate din utilizarea aceluiaşi material rulant de tracţiune de la încărcare până la destinaţie.

 


 

“Cariera Feroviara in Romania” se adresează tuturor persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă sau celor care doresc să se reorienteze profesional spre ocupații cu posibilități de menținere a raportului de muncă pe termen mediu și lung. Fiind vorba despre joburi diferite, posturile disponibile vizează atât persoanele cu studii superioare, cât și pe cele cu studii medii.

Cei interesați au posibilitatea de a aplica direct la companiile cu posturi vacante, intrând în contact cu persoana responsabilă cu angajările din cadrul departamentului de Resurse Umane al fiecărei companii, prin intermediul site-ului www.carieraferoviara.ro

Abonați-vă la Newsletter, accesând link-ul http://eepurl.com/dpBUr1 sau urmăriți-ne pe pagina de Facebook, https://www.facebook.com/clubferoviar/, pentru a fi la curent cu cele mai noi stiri si anunțuri de angajare din sectorul feroviar din România.