Eximprod, un grup de companii dedicate pentru producție de echipamente electrice, proiectare si consultanta, servicii de automatizări și rețele inteligente (SCADA), software, proiecte la cheie și dezvoltare de parcuri eoliene și solare, caută, prin intermediul platformei CFiR, oameni entuziaști și valoroși pentru a-și completa echipele de vânzări și cercetare-dezvoltare.
Posturile pentru care Eximprod face angajări sunt:
Area Sales Manager cu loc de desfășurare a activității în București/ Cluj-Napoca
Ce trebuie să faci dacă îți dorești să faci parte din echipa Eximprod Grup
Viziunea, misiunea și valorile companiei constituie baza tuturor activităților pe care le desfășurăm.
Viziunea noastră este să contribuim la un viitor energetic sustenabil cu echipamente, competențe și soluții create cu responsabilitate și pasiune pentru a asigura o energie accesibilă și sigură.
Dacă îți dorești să faci parte din echipa unei companii, ale cărei valori fundamentale sunt integritatea, pasiunea, echipa și responsabilitatea, tot ce ai de făcut este să parcurgi următorii 3 pași:
Grupul Eximprod este în permanentă căutare de oameni entuziaști și valoroși, dornici de a lucra într-o companie flexibilă ce oferă oportunități de dezvoltare profesională și pachet de beneficii atractiv.
Căutăm colegi care își pot demonstra potențialul și competențele în:
dezvoltare de produse care satisfac noile cerințe în domeniul energetic;
creare de soluții complete adaptate cerințelor clienților;
proiectare și servicii de inginerie specializate;
antreprenoriat pentru instalații electrice complexe.
Acum ne dorim oamenii potriviți pentru a ne completa echipele de vânzări și cercetare-dezvoltare.Vezi mai jos detaliile anunțurilor și aplică la cel care ți se potrivește.
Area Sales Manager (dă click pe semnul + din partea stângă pentru a vedea detaliile anunțui și a te înscrie la interviu)
Ești pasionat de vânzări?
Îți oferim o oportunitate de cariera excelenta ca Area Sales Manager în București și Cluj-Napoca. Căutam persoane competitive, energice si ambițioase, cu ajutorul cărora sa dezvoltam activitățile de afaceri și să ne extindem portofoliul de clienți. Veți raporta Directorului Comercial și veți fi responsabil pentru atingerea obiectivelor stabilite pentru regiunea/categoria pe care o reprezentați.
Cerințe:
studii superioare;
experiența în domeniu și o bună cunoaștere/înțelegere a pieței electroenergetice;
disponibilitate de a călători în mod frecvent – permis de conducere categoria B;
abilitate de negociere, spirit analitic, orientare către client;
capabilitatea de a lucra singur, dar și în echipă;
abilități excelente de prezentare și de comunicare;
persoană bine organizată, care învață rapid, energică, cu gândire pozitivă, amabilitate și eficientă;
experiența de a lucra în SAP, MS Office – constituie un avantaj;
experiența în vânzări în domeniul proiectelor de antreprenoriat/ de automatizare în domeniile electric, apă, CFR, gaz, stații electrice de încărcare, regenerabile – constituie un avantaj;
Responsabilități:
Menține relația cu clienții existenți prin identificarea și evaluarea nevoilor lor de business generând volumul de vânzări si indicatorii stabiliți de conducerea companiei pentru portofoliul sau zona geografică alocată.
Prospectează piața, prioritizând segmentele de clienți strategice pentru companie, inițiază și face prezentări, precum și alte comunicări cu clienții, atât în mediul online/telefon, cât și față în față.
Creează si urmărește lead-uri în vederea alinierii vânzărilor conform strategiei companiei.
Califică și prioritizează oportunitățile de afaceri în funcție de potențialul clienților și de probabilitatea de a finaliza procesul de contractare.
Negociază condițiile comerciale, încheie contracte cu clienții și monitorizează derularea și finalizarea acestora.
Documentează informațiile relevante despre interacțiunile cu clienții în forma solicitată de companie.
Menține o evidență clară și prezintă periodic rapoarte relevante despre numărul, gradul de calificare, volumul financiar, structura de produse și servicii și gradul de conversie a oportunităților.
Face previziuni cât mai clare și documentate privind volumul de vânzări din zona clienților noi pe perioade relevante de timp.
Oferă proactiv feedback conducerii companiei cu privire la modalitățile de a reduce ciclul de vânzare, de a spori vânzările, de a îmbunătăți reputația companiei, de a se adapta la tendințele pieței, la amenințările competitive, la nevoile identificate și la oportunitățile de a le oferi clienților o valoare mai mare prin extinderea ofertelor companiei.
Elaborează și menține planuri de afaceri care să descrie modul în care obiectivele de vânzări vor fi îndeplinite în mod continuu.
Competente și abilități necesare:
Atitudine profesionala și orientată spre client: fidelizează clienții prin a fi un consilier de încredere.
Cunoaște legislația de achiziții publice și cerințele specifice pentru a participa cu succes la licitații organizate de clienții care își desfășoară procesele de achiziții sub acest tip de reglementare.
Dezvoltă rețele și construiește parteneriate, se angajează în activități multifuncționale.
Colaborează chiar și în afara ariei de responsabilitate.
Utilizează contacte pentru a construi și a consolida baze de sprijin interne și externe.
Facilitează și menține relații puternice cu companii terțe și partenere care ar putea fi necesare pentru a oferi soluții complete clienților.
Colaborează cu celelalte departamente care sunt implicate ca departamente suport și contribuie la activitatea de vânzare (ofertare, proiectare, financiar, marketing etc)
Ce oferim:
salariu fix și schema bonus atrăgătoare;
bonuri de masă, asigurare medicală, instruire regulată, mașină de companie;
cultură organizațională antreprenoriala;
acces la cunoștințele si expertiza echipei;
oportunități de auto-dezvoltare.
Loc desfășurare activitate: București/ Cluj-Napoca.
Noi vă ajutăm pe cei care sunteți în căutarea unui loc de muncă să vă schimbați macazul carierei.
Platforma CFiR.ro este puntea de legătură între dumneavoastră și viitorul angajator – tot ce aveți de făcut este să aplicați la anunțurile care vă interesează.
Noi vă ajutăm să vă întâlniți și vă dăm timp să vă cunoașteți.
Dacă doriți să primiți în fiecare joi informații despre cele mai noi anunțuri de angajare din domeniul feroviar și cel al transportului urban pe șină vă puteți abona la newsletterul nostru dând click aici sau ne puteți urmări pe social media: facebook, instagram,twitter și linkedin.