spot_img
miercuri, decembrie 7, 2022
spot_img

FOTO Probleme la Deutsche Bahn. Defecțiune la Ingolstadt, trenuri blocate

Se întâmplă și la case mai mari, nu doar la Căile Ferate Române. Mai multe trenuri au fost oprite pe traseu sâmbătă dimineață din cauza unor probleme la Deutsche Bahn, pe ruta Hanovra-Munchen, la Ingolstadt.

UPDATE. Trenul a ajuns la Munchen Hbf cu 73 de minute întârziere. Călătorii care au ratat conexiunea cu RJX 265 spre Wien Hbf au fost redistribuiți către trenul R 5 (regio) până la Salzburg, de unde vor trebui să ia trenul WB911, până la Wien Hauptbahnhof.

La nici 24 de ore după ce s-a încheiat InnoTrans 2022, cel mai mare târg de transport din perioada post-pandemică, unde compania germană de transport feroviar s-a prezentat cu fast și opulență, având unul dintre cele mai mari standuri, Deutsche Bahn își dă cu stângu-n dreptul.

Sâmbătă la primele ore ale dimineții, o defecțiune produsă în stația Ingolstadt Hbf a făcut ca mai multe trenuri să staționeze în gările din apropiere. Bunăoară, trenul ICE 1689 care circula pe ruta Hamburg-Altona-Munchen Hbf a fost oprit în stația Kindling (Altmuhltal) de dinainte de intrarea în Ingolstadt, ultima oprire programată înainte de destinația finală. În jurul orei 5,30, garnitura s-a oprit în această mică stație feroviară și și-a reluat circulația abia după mai bine de o oră. Asta în condițiile în care trenul ar fi trebuit să ajungă în gara centrală din Munchen la ora 6,04, iar mulți pasageri aveau conexiuni cu alte curse feroviare, spre alte destinații.

Probleme la Deutsche Bahn. Pe peron, la fumat sau la plimbat câinele

Pe principiul ”răbdare și tutun”, călătorii vicioși s-au dat jos din tren, pe peron, unde au început să ”sudeze” țigările. Alții și-au scos câinii din tren, să-și facă nevoile și să mai ia o gură de aer. Un aer pâclos, din cauza ceții umede ce învăluia trenul și mica gară, deopotrivă.

Personalul de tren i-a informat pe pasageri, față în față și prin intermediul instalației de sonorizare, în legătură cu problemele apărute pe calea ferată și le-a cerut scuze pentru neplăcerile cauzate pasagerilor. Ce-i drept, explicațiile au venit doar în germană, cu toate că mai devreme se făcuseră și anunțuri în limba engleză, de acea dată cu mesaj pozitiv.

Trenul s-a repus în circulație după o oră de staționare

De staționarea în mijlocul pustietății a profitat tot Deutsche Bahn, ai cărei angajați au deschis vagonul restaurant, închis de cu seară, pentru a mai vinde câte o cafea, o apă plată sau un ceai. Cum oamenii erau obosiți și ușor iritați din cauza incidentului, vânzarea a mers ca unsă. În cele din urmă, au pornit semnalele luminoase și acustice din dreptul ușillor, acestea s-au închis și s-a repus în circulație și trenul, cu o viteză de peste 150 km/oră. Imposibil însă de recuperat întârzierea enormă acumulată din cauza problemelor din stația Ingolstadt.

Abia acum a fost difuzat și primul anunț în limba engleză, prin care pasagerii străini din tren erau informați că următoarea oprire a garniturii este Ingolstadt. Mesajul s-a terminat cu ”Vă mulțumim că ați ales Deutsche Bahn astăzi”. O alegere nu tocmai fericită pentru cei care aveau conexiuni foarte ”strânse” cu alte trenuri sau bilete de avion în prima parte a zilei.

Ultimele Articole