miercuri, iunie 26, 2024
spot_img

Primul automotor defect pe București-Giurgiu. Trenul a întârziat mai bine de două ore

La doar patru zile de la inaugurarea liniei, miercuri dimineață am avut primul automotor defect pe București-Giurgiu.

Trenul R 9457, format din automotorul Siemens Desiro (Săgeata Albastră) 2038 a plecat din Gara de Nord la ora 10,25 cu destinația București Progresu, unde ar fi trebuit să ajungă la ora 11,04 și cu același automotor să se formeze trenul R 9707 cu plecare la ora 11,14.

Numai că la Jilava automotorul s-a defectat și a reușit să ajungă, cu chiu, cu vai, în Gara Progresu cu întârziere. Văzând isprava, responsabilii operatorului feroviar de stat au trimis în ajutor, din București Grivița, automotorul 2054 pentru a forma trenul R 9707 spre Giurgiu. Din această cauză, trenul a plecat spre Giurgiu din Gara Progresu cu o întârziere de mai bine de două ore, mai exact 132 de minute. Cu aceeași întârziere a ajuns și la Giurgiu.



CFR Călători are monopol pe linia București-Giurgiu

Circulația trenurilor pe ruta directă București-Giurgiu a fost redeschisă sâmbătă, 1 iunie, după 19 ani de întrerupere.

Chiar dacă linia permite mai multe, sunt doar șapte perechi de trenuri pe zi și toate operate de societatea de stat SNTFC CFR Călători. Operatorii privați trebuie să mai aștepte organizarea unei licitații de către Autoritatea pentru Reformă Feroviară, așa cum am scris zilele trecute. Asta cu toate că unii dintre ei, care au cerut trase pe București-Giurgiu și au fost refuzați, au material rulant mai nou.

CFR Călători are mari probleme cu automotoarele Siemens Desiro, care au fost cumpărate în urmă cu 20 de ani, fără servicii de mentenanță. Deja, operatorul de stat are probleme în a asigura cu automotoare rutele pe care deja circulă de ani buni, cum ar fi București Nord-Aeroport Henri Coandă.

Până la ora publicării acestei știri, responsabilii SNTFC CFR Călători nu au anunțat public defectarea automotorului 2038 și nici nu și-au cerut scuze pentru întârzierea de peste două ore a trenului R 9707.

IN THE SPOTLIGHT

FOTO-VIDEO. Cum se lucrează la modernizarea căii ferate Poieni-Agireș

La o lună distanță, Asociația Pro Infrastructura a publicat o nouă filmare și un set de fotografii din care se poate vedea cum se...

Ultimele Articole