miercuri, februarie 19, 2025
spot_img

Primaria Bucuresti va delimita liniile tramvaielor 1 si 10 de traficul rutier

Primaria Municipiului Bucuresti a dat unda verde inceperii, in luna iulie, a lucrarilor de delimitare a liniilor de tramvai 1 si 10 de traficul rutier. Proiectul, derulat de catre Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) se va realiza prin montarea de garduri, stalpisori sau borduri intre calea de rulare si carosabil, dupa modelul liniilor 21 si 41.

”Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) va incepe, in prima decada a lunii iulie, lucrarile de separare intre calea de rulare a tramvaielor si carosabil. In aceste zile se deruleaza formalitatile pentru preluarea amplasamentului, urmand ca RATB sa inceapa lucrarile pana la data de 10 iulie 2018”, precizeaza RATB prin intermediul unui comunicat.

Lungimea traseului celor doua linii de pe inelul central al orasului care urmeaza a fi delimitate este de 21,6 km, din care 19,6 km de traseu va fi delimitat cu gard de protectie, iar circa 2 km va fi delimitat cu staalpi flexibili. Costul total al investiției, cu TVA inclus este de 6,3 milioane lei (1,35 milioane euro).

RATB va realiza lucrarile cu surse proprii pentru doua dintre cele patru tronsoane ale traseului, in lungime totala de 8,16 km, din care circa 2 km – stalpisori. Pentru restul traseului, lucrarile vor fi realizate de Compania Municipala Strazi, Poduri si Pasaje București S.A.

Prin solutia propusa, respectiv instituirea benzii proprii pentru acest traseu, se obtine o viteza sporita de exploatare si o capacitate de transport cu 20% mai mare decat in prezent, este de parere RATB.

Traseul liniilor 1 si 10 asigura preluarea calatorilor din sudul orasului (la terminalul Romprim) si transportul acestora pe un traseu circular, care atinge cele mai importante noduri de transport din Bucuresti, precum Piata Sudului, Constantin Brancoveanu, Eroii Revolutiei, Str. Viilor, str. Progresului, Razoare, Pasaj Basarab, Bd. Nicolae Titulescu, Piata Victoriei, Sos. Stefan cel Mare, Obor, Iancului, Baba Novac, Zona Dristor – Mihai Bravu, Calea Vacaresti.

Foto: Mediafax

IN THE SPOTLIGHT

CEMBRE și AGRISORG: Revoluția Echipamentelor Feroviare Moderne

Performanță, durabilitate și inovație în întreținerea căilor ferate Când vine vorba de eficiență și fiabilitate în construcția și întreținerea căilor ferate, CEMBRE setează noi standarde...

Ultimele Articole