marți, ianuarie 14, 2025
spot_img

Prima locomotivă defectă la CFR Călători în 2024. Ce întârziere a avut trenul

Noul an 2024 a venit ”la pachet”, la primele ore ale dimineții, cu prima locomotivă defectă la SNTFC CFR Călători, chiar înainte ca trenul să plece din Gara de Nord din București.

Trenul IR 1571 trebuia să plece din stația București Nord luni dimineață la ora 5,30, cu destinația finală Galați, via Ploiești Sud.

Însă la manevra de împingere a garniturii, formată din patru vagoane, spre peronul din Gara de Nord, locomotiva EA 379 s-a defectat, din cauze rămase deocamdată necunoscute și care vor fi stabilite ulterior. Personalul feroviar al operatorului de stat s-a mobilizat însă rapid, iar locomotiva defectă EA 379 a fost înlocuită cu locomotiva EA 397.

În condițiile date, trenul Interregio a plecat din stația de origine cu o întârziere de 38 de minute. Pe drum a mai acumulat câteva minute, însă spre finalul traseului a reușit să recupereze, grație măiestriei mecanicului de locomotivă, astfel că a ajuns la destinația finală, stația Galați, cu o întârziere de numai 33 de minute.

IN THE SPOTLIGHT

Rușine! Numărul de km de cale ferată modernizată în 35 de ani, la jumătate față de cel al autostrăzilor

Anul 2025 a început cu un record negativ pentru transportul feroviar în comparație cu cel rutier: numărul de km de cale ferată modernizată este...

Ultimele Articole