duminică, septembrie 1, 2024
spot_img

Piața infrastructurilor feroviare a ajuns la 177 miliarde euro, creștere anuală de peste 3%

Dezvoltarea pozitivă a pieței în ultimii ani a creat o rată de creștere a pieței lucrărilor de infrastructură feroviară de 3,6% pe an în perioada 2015-2019, la un vomul actual de 177,2 miliarde euro, potrivit unui studiu UNIFE.

Din întreaga sumă, 65 miliarde euro o reprezintă valoarea lucrărilor de servicii în infrastructură feroviară, 61 miliarde euro materialul rulant, operațiunile de management la cheie un miliard de euro, infrastructura 32,6 miliarde euro iar sistemele de control ale căii ferate 16,8 miliarde euro arată studiul comandat de către UNIFE, realizat de Roland Berger.

O contribuție importantă a afost adusă de piețele din Asia Pacific și Europa de Vest, în timp ce toate celelalte regiuni au cunoscut o creștere moderată, cu excepția Africii / Orientului Mijlociu care prezintă un declin.

Au fost întreprinse investiții considerabile în infrastructură și controlul feroviar în Asia Pacific, de exemplu în China și India. Mai mult, unele segmente de material rulant au susținut puternic această creștere a pieței, cum ar fi trenurile d emare viteză în Asia Pacific, unitățile modulare electrice în Europa de Vest, precum și vehicule de metrou în Asia Pacific, Africa / Orientul Mijlociu și Europa

Există o perspectivă optimistă pentru anii viitori, în pofida epidemiei de COVID-19. Studiul îa în calcul două evoluții, una pe baza unui model de redresare V alt model fiind U.  Se așteaptă că piața la orizonul anului 2025 să ajungă la 204 miliarde euro, după ă creștere anuală de 2,3%.

Piețele mature sunt motorul dezvoltării

Printre factorii cheie pentru această dezvoltare pozitivă a pieței se numără o bază în creștere de pe piețele feroviare mature, în care operatorii investesc în mod constant în întreținerea și extinderea infrastructurii și a bazelor de material rulant. În plus, modernizările și modernizările sistemelor de semnalizare vor conduce în continuare piața în regiunile feroviare consacrate. În plus, piețele feroviare emergente, cum ar fi Asia Pacific și Africa / Orientul Mijlociu, contribuie la dezvoltarea pieței prin dezvoltarea continuă a infrastructurii și a sistemelor lor feroviare.

Calea ferată – fie pentru transportul principal, urban / suburban sau de marfă – are avantaje semnificative asupra mediului în comparație cu alte moduri de transport. Acordul verde al Uniunii Europene este doar ultimul exemplu proeminent de inițiative guvernamentale care promovează reducerea emisiilor de CO2.

În consecință, trecerea modală la calea ferată este un factor cheie pentru decarbonizarea industriei de transport în general, oferind în același timp o oportunitate de creștere pentru industria de aprovizionare feroviară. Această ediție a studiului pieței feroviare mondiale analizează aceste avantaje, condiții prealabile necesare, precum și implicațiile rezultate pentru industria aprovizionării feroviare.

Studiul este la a opta ediție și oferă o imagine cuprinzătoare a stării actuale și a dezvoltării preconizate a pieței mondiale de aprovizionare feroviară. Studiul acoperă dezvoltarea pieței a 65 de țări, care reprezintă împreună mai mult de 98% din traficul feroviar global, grupat în șapte regiuni. Datele pentru țările care nu fac parte din focus grup au fost extrapolate pe baza kilometrilor de cale, a unităților de transport, a indicatorilor kilometri – pasageri și tone-kilometri. (D.C.)

IN THE SPOTLIGHT

Recalcularea pensiilor: Ce riscă mecanicii de locomotivă pensionari care lucrează la privat

Recalcularea pensiilor tuturor românilor este în curs, iar deciziile au început să le fie livrate pensionarilor prin Poșta Română. Numai că așteptările au fost...

Ultimele Articole