spot_img
miercuri, octombrie 5, 2022
spot_img

S-a lansat platforma unică pentru petiții legate de transport în București-Ilfov

Platforma unică pentru petiții legate de transport în București-Ilfov este de azi operațională, a anunțat marți Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București Ilfov (TPBI).

„TPBI lansează astăzi platforma unică pentru gestionarea tuturor petițiilor din domeniul transportului public din regiunea București – Ilfov, trimise online de călători, atât către TPBI, cât și operatorilor sau altor instituții. Ne bucurăm să anunțăm această lansare, ea fiind dezvoltată intern de către echipa TPBI, pe parcursul ultimelor șase luni, așa cum ne-am asumat prin contractul de delegare a serviciului de transport public de călători. Este încă un pas important spre creșterea transparenței și soluționarea mai rapidă a problemelor din domeniul transportului public”, se arată într-o postare de pe pagina oficială de Facebook a Asociației.



Cum se pot trimite petiții legate de transport în București-Ilfov

Sesizările, termenul de soluționare, stadiul de soluționare a petițiilor și răspunsurile transmise vor putea fi văzute de acum înainte de către toți cei interesați.

În perioada următoare, vom continua să testăm toate funcționalitățile aplicației și vom lucra la îmbunătățirea și optimizarea platformei, dă asigurări TPBI.

Dacă vreți să trimiteți o petiție, de acum o puteți face AICI.

Dacă vreți să vedeți problemele semnalate și soluționarea lor, aflați AICI.

TPBI este primul organism creat la nivel regional care a fost constituit sub forma unei structuri de cooperare a celor 42 de autorități publice locale din regiune, primind mandat din partea acestora pentru înființarea, organizarea, reglementarea, exploatarea, monitorizarea și gestionarea serviciului de transport public de călători pe toată aria de competență, conform Regulamentului CE 1370/2007.

Ultimele Articole