Promisiunea a fost făcută de către Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor.
Traversarea pasajului peste linia de cale ferată București – Constanța se va face în câteva minute față de câteva zeci de minute cât durează acum traversarea localității menționate și a căii ferate.
În prezent se fac lucrările:
- se așterne stratul de legătură (BAD 22.4) în girații;
- se execută lucrări de vopsire cu protecție anticorozivă pe pasaj;
- se execută lucrări de semnalizare verticală;
- se montează tubulatura pentru asigurarea scurgerii apelor de pe pasaj;
- se montează stâlpii de iluminat public;
- se execută lucrări de profilare taluze și execuție strat vegetal;
- se montează dispozitivele de evacuare a apelor (rigole, casiuri);
- se așterne stratul de piatră spartă pe acostamente.
Proiectul prevede realizarea unei supratraversări pe DN21, cu o lungime de 2,7 km, iar pasajul propriu-zis se întinde pe 305 m. Pasajul va traversa totodată și DN 3A Lehliu – Fetești, drum național paralel cu CF 800.
Pasajul de la Drajna va fi parte integrantă a viitorului drum TransRegio Brăila-Slobozia-Călărași-Chiciu, de aproximativ 142 km, din care 35 de kilometri sunt pe teritoriul județului Ialomița.