Parteneriatul dintre Alstom si San Francisco continua

Agentia de Transport Municipal din San Francisco (SFMTA) a acordat companiei Alstom un contract pe trei ani pentru servicii tip Vendor Managed Inventory (VMI) pentru administrarea si furnizarea de piese de schimb necesare parcului de vehicule feroviare al SFMTA. Contractul include si doua optiuni care pot fi accesate in urmatorii doi ani. Acest contract in valoare de 50 de milioane de euro vine pe fondul unui contract semnat in 2013 si a doua optiuni exercitate ulterior.
Conform contractului, Alstom va continua sa furnizeze piese de schimb agentiei SFMTA, dar si planificare a inventarului, completarea automata a pieselor de schimb printr-un sistem IT integrat, servicii de gestionare a uzurii si managementul si supravegherea programului VMI. De asemenea, compania Alstom va furniza si servicii tehnice si de inginerie.
Parcul de vehicule al agentiei SFMTA, format din 149 de vehicule de metrou usor, 39 de tramvaie istorice si 31 de funiculare, necesita un flux continuu de piese de schimb de la mai multi furnizori. Alstom administreaza peste 1.100 de piese noi pentru operatiunile de intretinere ale SFMTA, atat pentru vehiculele fabricate de Alstom, cat si pentru cele care nu sunt fabricate de Alstom.
Serviciile VMI permit operatorilor sa se concentreze pe operare, serviciile furnizate pasagerilor si satisfactia acestora prin optimizarea procesului de achizitie a pieselor de schimb prin prognoza, anticipare si automare. Aceste servicii i-au permis agentiei SFMTA sa realizeze o mentenanta regulata si predictiva a parcului de vehicule si sa angajeze tehnicieni specializati in mentenanta. Serviciile VMI au avut ca rezultat un nivel de 99% al disponibilitatii materialelor, reducerea costurilor de administrare a inventarului, precum si cresterea cu 20% a disponibilitatii zilnice a vehiculelor. De asemenea, frecventa defectarii vehiculelor a fost redusa cu 74%. Acest lucru inseamna ca pasagerii beneficiaza de mai multe vehicule in fiecare zi.