vineri, octombrie 4, 2024
spot_img

Pantograf rupt la locomotiva unui tren ce venea de la Suceava. Ce întârziere a avut garnitura

Un pantograf rupt la o locomotivă a CFR Călători a determinat luni o întârziere record a unui tren care a plecat din Suceava spre București Nord.

pantograf rupt întârzieri pe M900 locomotive defecte licitație pentru pantografe pană de curent pe calea ferată trenuri blocate defecțiune la linia de contact pantograf defect
FOTO cu titlu ilustrativ

Trenul IR 1750 a pleca din Suceava la ora 5,40 și ar fi trebui să sosească în Gara de Nord din București la ora 11,19.

Numai că pe drum a fost un fir de contact rupt, iar pantograful locomotivei electrice s-a rupt și el. Din explicațiile responsabililor feroviari, nu rezultă ce a fost mai întâi – patograful rupt sau firul de contact rupt.

Ceea ce este cert e că garnitura a înregistrat o întârziere de 186 de minute. Asta pentru că s-a așteptat intervenția organelor specializate, iar locomotiva avariată a trebuit să fie înlocuită, după cum au precizat reprezentanții Societății Naționale de Transport Feroviar de Călători CFR Călători SA. (A.B.)

IN THE SPOTLIGHT

Ciclul universitar la Facultatea de Căi Ferate, Dumuri și Poduri a început cu „Bazele Carierei Inginerului CFDP”

Am putea spune că a devenit deja o tradiție pentru Facultatea de Căi Ferate, Drumuri și Poduri să deschidă ciclul universitar cu „Bazele Carierei...

Ultimele Articole