duminică, februarie 18, 2024
spot_img

Pantograf rupt la Roșiori Nord. Circulația feroviară a fost oprită pe Magistrala 100

Din cauza unui pantograf rupt la Roșiori Nord, circulația feroviară pe Magistrala 100 a fost oprită miercuri dimineață.

”CFR Călători informează că în cursul dimineții, la ieșirea din Stația Roșiori Nord s-a produs ruperea pantografului la un  tren de marfă. Până la redeschiderea circulației au fost afectate următoarele trenuri:

IR 1591 București Nord – Craiova staționează în Roșiori Nord

RE  9902 Craiova – București Nord staționează în Roșiori Nord

Trenurle afectate pot înregistra întarzieri suplimentare, în funcție de condițiile de circulație și vor genera întârzierea altor trenuri care vor staționa pentru asigurarea corespondentelor pentru călători. CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru neplăcerile create de acest incident şi le mulţumește pentru înţelegere”, se arată într-un comunicat postat pe site-ul operatorului feroviar de stat.



Pantograf rupt la Roșiori Nord. Trenuri întârziate

În comunicat nu se precizează însă cărui operator îi aparține locomotiva cu pantograful rupt, însă reprezentanții Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA au precizat, la solicitarea Club Feroviar, că a fost vorba de Constantin Grup SRL.

Tot ei au menționat că între orele 8:50-9:46 s-a intervenit cu drezina pantograf pentru remedierea deranjamentului.

Trenul IR 1591, care circula pe relația București Nord-Craiova, cu plecare din Capitală la ora 7,17, a ajuns la destinație cu o întârziere de 33 de minute față de ora programată, 11,12. La rândul lui, trenul RE 9902, Craiova-București Nord, cu plecare la 7,29 din capitala Olteniei, figurează pe site-ul CNCF CFR SA că a recuperat întârzierea și că ar fi ajuns la timp în Gara de Nord, la ora 11,02. Mențiunea este însă ciudată, căci pe același site trenul respectiv figurează că la Videle ar fi avut o întârziere de 41 de minute.

Ultimele Articole