luni, iulie 8, 2024
spot_img

Probleme pe calea ferată. Pantograf rupt la Fetești și TIR lovit de marfar în vestul țării

Nici nu se reluase bine circulația feroviară pe Magistrala 800, oprită din cauza incendiului de la Ciulnița, că ea a fost din nou oprită, din cauza unui pantograf rupt la Fetești. În cealaltă parte a țării, un tren internațional a fost blocat din cauza coliziunii unei garnituri de marfă cu remorca unui TIR.

UPDATE. La ora 16:20 s-a reluat traficul feroviar pe relația Fetești – Bărăganu, firul II, firul I fiind redeschis la ora 14:45. Cele două trenuri de călători – 11683 Softrans (care a rupt pantograful în Fetești) și 10181 TFC – au fost reînscrise în circulație, acestea urmând să ajungă la destinație cu întârzieri cuprinse între 102 și 128 de minute.

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a anunțat că traficul feroviar pe relația Fetești – Bărăganu este oprit temporar din cauza unei defecțiuni la pantograful trenului de călători R 11683 operat de Softrans Călători.

În jurul orei 12:51, trenul IR 11683 a rupt pantograful locomotivei la intersecția liniilor 7 și 9 din stația Fetești. Până la retragerea trenului și eliberarea zonei de intersecție a liniilor 7 cu 9, un alt tren de călători IR 10181 (operat de Transferoviar Călători) staționează temporar.

Circulația feroviară pe M800 a mai fost întreruptă duminică din cauza unui incendiu de vegetație, după cum a scris Club Feroviar. Zece trenuri de călători au fost blocate din această cauză.

TIR lovit de un tren privat de marfă între Frontieră și Episcopia Bihor

Cu puțin timp înainte, în jurul orei 12:15,  un tren privat de marfă (operat de Fox Rail) a surprins și a lovit remorca unui TIR aflat în gabaritul liniei CF, între stațiile Episcopia Bihor – Frontieră, la km 2+674.

Trenul IRN 361, operat de SNTFC CFR Călători, care circulă în relația Frontieră – Episcopia Bihor – Oradea, a staționat temporar în Episcopia Bihor Frontieră până la finalizarea intervențiilor desfășurate la pasajul rutier respectiv, intervenții care necesită scoaterea din gabaritul căii ferate a TIR-ului.

Ulterior, la ora 14:00 trenul IRN 361 a fost reînscris în circulație, urmând să ajungă la destinație cu o întârziere de 72 de minute.

”Transmitem scuze călătorilor pentru disconfortul creat de această întârziere, cauzată de incidentul feroviar de la trecerea la nivel cu calea ferată, de la km 2+674”, se mai arată în comunicatul dat publicității de CNCF CFR SA.

IN THE SPOTLIGHT

FOTO. 10 ani de 160 km/oră pe București-Constanța. Locomotiva inaugurală, pe butuci

Pe 4 iulie 2014 CFR Călători a pus în circulație, oficial, primul tren care circula cu 160 km/oră pe București-Constanța. Asta după mai bine...

Ultimele Articole