Licitația lansată la începutul lunii trecute de SNTFC CFR Călători pentru repararea vagoanelor AVA 200 a suscitat interesul unei singure companii, care a depus ofertă.
La începutul lunii iulie, în sistemul electronic de achiziții publice a fost postat anunțul de licitație ce avea ca obiect „Servicii de reparaţie planificată tip RTG, înlocuire roti monobloc, osii-ax, discuri de frână, coroane disc de frană uzate complet sau defecte la osiile montate, servicii de înlocuiri de subansamble/ piese/ materiale constatate pe fluxul de reparație ca necesar a fi efectuate la vagoanele de călători tip AVA 200 CFR seria 2190”.
Valoarea totală estimată a contractului, care va trebui dus la bun sfârșit în termen de un an, este de 6.847.645,44 lei, echivalentul a 1,38 milioane de euro și vizează repararea a 11 vagoane, așa cum a scris la vremea respectivă Club Feroviar.
SC Atelierele CFR Grivița a depus ofertă pentru repararea vagoanelor AVA 200
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare a fost spăptămâna trecută, iar oferta trebuie să fie valabilă până pe 7 noiembrie 2023.
Potrivit anunțului din SEAP, a fost depusă o singură ofertă, din partea reparatorului bucureștean de material rulant Atelierele CFR Grivița SA.
CFR Călători și-a bătut joc de vagoanele AVA 200
Cele mai moderne vagoane fabricate în România, vagoanele AVA 200 seria 2190, zac în Revizia de Vagoane Grivița și multe dintre ele au fost năpădite de bălării.
Proprietarul lor, SNTFC CFR Călători, le-a mai reparat din când în când, însă cu țârâita și nu pe toate. În afară de cele vizate de licitația de față, un mare lot are șansa de a fi repus pe șine grație banilor din Planul Național de Redresare și Reziliență.