Operatorul feroviar de stat CFR Călători a înregistrat marți un record negativ: o locomotivă și două automotoare defecte într-un interval de doar trei ore.
Prima defectare a unei locomotive a avut loc pe Magistrala 800, București-Constanța.
„CFR Călători informează că astăzi, 6 septembrie a.c., între stațiile Dorobanțu și Basarabi a intervenit o problemă tehnică la trenul IR 1589 București Nord – Constanța. A fost asigurat un alt mijloc de remorcare din stația Medgidia, urmând să-și reia circulația în condiții de siguranță, după realizarea tuturor procedurilor aferente unei astfel de situații (acțiuni de manevră, detașare/atașare, proba frânei etc). Trenul va ajunge la destinație cu o întârziere de aproximativ 90 de minute, în funcție și de condițiile ulterioare de circulație. CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru neplăcerile create de acest incident şi le mulţumește pentru înţelegere”, se arată în primul comunicat postat pe site-ul CFR Călători.
Două automotoare defecte, pe secțiile de circulație 103 și 101
Un al doilea comunicat sună astfel: „CFR Călători informează că astăzi, 6 septembrie a.c., în stația Bălănoaia a intervenit o problemă tehnică la trenul R 9346 Giurgiu – Videle și se intervine pentru remediere. Trenul va ajunge la destinație cu o întârziere de aproximativ 100 de minute, în funcție și de condițiile ulterioare de circulație”.
În fine, al treilea comunicat postat pe site face referire la un tren Craiova-București Nord, via Pitești (imagini mai sus, filmate la ieșirea din Pitești): „CFR Călători informează că astăzi, 6 septembrie a.c., în stația Pitești a intervenit o problemă tehnică la trenul RE 9036 Craiova – Pitești – București Nord. A fost asigurat un alt mijloc de remorcare. Trenul va ajunge la destinație cu o întârziere de aproximativ 80 de minute, în funcție și de condițiile ulterioare de circulație”.
Un incident similar a avut loc și cu o zi înainte pe acceași rută, la trenul RE 9038, după cum a scris Club Feroviar.