miercuri, iunie 26, 2024
spot_img

Noul tren ICE 3neo al DB circulă de la Frankfurt la Amsterdam și Bruxelles

Deutsche Bahn (DB) aduce mai mult confort și fiabilitate pe șine pentru călătorii din traficul transfrontalier către Belgia și Țările de Jos.
Începând cu 15 iunie 2024, pe rutele de la Frankfurt am Main via Köln către Amsterdam și Bruxelles va fi utilizat numai modelul de tren modern ICE 3neo. Aceasta înseamnă că DB își îndeplinește promisiunea, cu șase luni mai devreme decât era prevăzut inițial, de a înlocui modelele precedente învechite de pe aceste rute și de a crește astfel în mod semnificativ fiabilitatea călătoriilor pe aceste rute.

Acest lucru a fost posibil datorită cooperării excelente cu producătorul Siemens Mobility, cu autoritățile de omologare și cu căile ferate europene partenere.
„Ne-am ținut de promisiune. ICE 3neo va fi utilizat mai devreme pentru a călători spre Amsterdam și Bruxelles, exact la timp pentru începerea Campionatului European. De acest lucru vor beneficia în mod direct numeroșii fani și călători internaționali pe care ICE 3neo îi va aduce acum în Germania într-un mod deosebit de confortabil și fiabil!”, a declarat Dr. Michael Peterson, membru al Consiliului de Administrație al DB pentru transportul de călători pe distanțe lungi.

Ca parte a strategiei sale Strong Rail, DB investește aproximativ 12 miliarde de euro în modernizarea flotei sale pe distanțe lungi până în 2030. Acest lucru va reduce vârsta medie a trenurilor pe distanțe lungi de la 18 la 12 ani. În acest an, DB va primi un ICE nou la fiecare trei săptămâni.
Peterson a continuat: „Prin această întinerire a flotei noastre, asigurăm o mai mare fiabilitate și un confort sporit pentru pasagerii noștri. În același timp, extinderea flotei este o pârghie cheie pentru atingerea obiectivelor Strong Rail și dublarea performanței de transport în transportul feroviar de călători pe distanțe lungi. Pentru că cei care călătoresc cu trenul protejează clima.”

Mai mult confort cu ICE 3neo

Pasagerii au mai mult spațiu pentru bagaje în noile trenuri. Fiecare scaun are un suport pentru tabletă și o priză.

De asemenea, au fost construite facilități speciale pentru persoanele cu handicap, cum ar fi un lift pentru scaune cu rotile.
Geamurile sunt, de asemenea, noi și pot bloca lumina Soarelui, dar permit semnalului de telefonie mobilă să treacă mai bine decât înainte.
Începând cu trenul 17, ICE 3neo a fost echipat cu noul design interior ICE. Acesta este caracterizat de numeroase inovații: Scaunele complet nou dezvoltate sunt concepute ca un refugiu personal, oferă opțiuni mai bune de reglare și, astfel, și mai mult confort.

IN THE SPOTLIGHT

FOTO-VIDEO. Cum se lucrează la modernizarea căii ferate Poieni-Agireș

La o lună distanță, Asociația Pro Infrastructura a publicat o nouă filmare și un set de fotografii din care se poate vedea cum se...

Ultimele Articole