spot_img
sâmbătă, februarie 4, 2023
spot_img

Nicușor Dan spune că sunt multe companii interesate de modernizarea rețelei de tramvai

Primarul general Nicușor Dan spune că sunt multe companii interesate de modernizarea rețelei de tramvai din București.

”Mă bucur că există interes din partea operatorilor economici pentru cea mai mare achiziție publică realizată vreodată de Primăria Capitalei, în valoare de aproximativ 1,9 miliarde lei. Este vorba despre reabilitarea a 50 de kilometri de linii de tramvai în zonele intens circulate din București. Peste zece companii de profil s-au arătat interesate să participe la licitația deschisă a acestor lucrări. Reprezentanții acestora, alături de specialiști ai Primăriei Capitalei au participat săptămâna aceasta la o serie de vizite în teren în toate zonele vizate de proiect, astfel încât ofertanții să poată avea o imagine clară a lucrărilor necesare și să poată întocmi cât mai corect propunerile tehnice și financiare. Ofertele trebuie depuse până în data de 15 februarie. Reamintesc faptul că lucrările de reabilitare sunt împărțite în 15 loturi și au ca termen de realizare 6 luni pentru proiectare și 12 luni de execuție pentru fiecare lot în parte. Liniile de tramvai a căror infrastructură va fi reabilitată leagă zone importante ale orașului și se află pe artere intens circulate precum: Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Călărașilor, Bd. Corneliu Coposu, Bd. Pache Protopopescu, str. Traian, str. Grigore Cobălcescu, Bd. Gloriei, str. Vasile Lascăr, Lizeanu, bd. Lacul Tei, șos. Petricani, bd. Dimitrie Pompeiu, bd. Mărășești, bd. Expoziției, bd. Camil Ressu, Bd. Barbu Văcărescu, Bd. Bucureștii Noi, Calea Griviței, Bd. Ion Mihalache, Bd. Chișinău etc”, a scris edilul pe pagina sa de Facebook.

Modernizarea rețelei de tramvai din București, împărțită în 15 loturi

La finele lunii noiembrie, Primăria Capitalei a lansat megalicitația pentru modernizarea a 50 km de linie de tramvai, după cum a scris la vremea respectivă Club Feroviar.

Procedura de achiziție este împărțită în 15 loturi, după cum urmează:

LOT 1 – Reabilitare sistem rutier pe Bd. Th. Pallady, Bdul 1 Decembrie 1918, Bdul Basarabia, Calea Călărașilor, Bdul Corneliu Coposu inclusiv Bucla Complex Titan, lungime traseu 18,000 km, cale dublă linie curentă, acces și retragere;

Valoarea estimată fără TVA: 745.280.162,85 lei

LOT 2 – Reabilitare sistem rutier pe Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian, lungime traseu 1,900 km, cale dublă linie curentă;

Valoarea estimată fără TVA: 76.439.665,89 lei

LOT 4 – Reabilitare sistem rutier pe arterele Sfântul Constantin, Strada Ionel Perlea, Strada Grigore Cobălcescu și traseul de pe B-dul Ion Mihalache, Calea Griviței, B-dul Bucureștii Noi, B-dul Gloriei inclusiv cap terminal Strada Piatra Morii, lungime traseu 6,700 km cale dublă linie curentă;

Valoarea estimată fără TVA: 273.681.486,62 lei

LOT 5 – Reabilitare sistem rutier pe arterele Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului, lungime traseu 1,800 km cale dublă linie curentă;

Valoarea estimată fără TVA: 70.333.715,61 lei

LOT 6 – Reabilitare sistem rutier pe Bulevadul Dimitrie Pompeiu, Șoseaua Petricani, Bulevardul Lacul Tei, Strada Maica Domnului, Strada Reînvierii și Strada Turmelor, lungime traseu 5,300 km cale dublă linie curentă;

Valoarea estimată fără TVA: 217.728.452,45 lei

LOT 7 – Reabilitare sistem rutier pe B-dul Gheorghe Duca, str. Alexandru Ioan Cuza, Calea Griviței și B-dul Dinicu Golescu, lungime traseu 1,810 km cale dublă linie curentă;

Valoarea estimată fără TVA: 100.967.312,79 lei

LOT 8 Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Mărășești între Bulevardul Dimitrie Cantemir și Strada 11 Iunie, lungime traseu 0,700 km cale dublă linie curentă;

Valoarea estimată fără TVA: 26.549.075,13 lei

LOT 9 Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Chișinău, lungime traseu 0,825 km cale dublă linie curentă;

Valoarea estimată fără TVA: 29.887.989,58 lei

LOT 10 Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Basarabia de la intersectia cu B-dul 1 Decembrie 1918 până la cap terminal Republica, lungime traseu 1,200km cale dublă linie curentă;

Valoarea estimată fără TVA: 48.106.467,12 lei

LOT 11 Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Puțul lui Crăciun, Strada Dornei și Strada Clăbucet, lungime traseu 2,000 km cale dublă linie curentă;

Valoarea estimată fără TVA: 81.467.537,27 lei

LOT 12 -Reabilitare sistem rutier bucla Gara de Est pe arterele B-dul Gării Obor, B-dul Ferdinand I (între Gara Obor și Șoseaua Pantelimon), Șoseaua Pantelimon, Strada Baicului, lungime traseu 1,885 km cale dublă linie curentă;

Valoarea estimată fără TVA: 113.469.201,03 lei

LOT 13 – Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Ferdinand I, între Șoseaua Mihai Bravu și Strada Traian, lungime traseu 0,690 km cale dublă linie curentă;

Valoarea estimată fără TVA: 27.168.647,55 lei

LOT 14 – Modernizare linia acces Depou Titan pe strada Nicolae Teclu, lungime traseu 0,400 km cale dublă linie curentă;

Valoarea estimată fără TVA: 14.208.248,62 lei

LOT 15 – Reabilitare sistem rutier pe Strada Dristorului între B-dul Camil Ressu și Strada Baba Novac, lungime traseu 0,220 km cale dublă linie curentă;

Valoarea estimată fără TVA: 8.018.445,66 lei

LOT 16 – Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Timișoara între Str. Valea Cascadelor si terminal CET Vest, lungime traseu 1,380 km cale dublă linie curentă;

Valoarea estimată fără TVA: 52.364.771,51 lei.

Ultimele Articole