Network Rail investește 18 milioane de lire sterline (21,5 milioane de euro) pentru modernizarea și reînnoirea infrastructurii vitale pe Inverclyde Line din Scoția.
Lucrările vor avea loc într-o serie de locații între Port Glasgow și Gourock și Wemyss Bay pentru a reînnoi calea ferată, a reface structurile și a repara un tunel pe calea ferată.
Inginerii vor reînnoi punctele – șinele care asigură trecerea trenurilor de pe o linie pe alta – la joncțiunea Wemyss Bay, la vest de stația Port Glasgow.
În Greenock vor avea loc lucrări de înlocuire a zidurilor de la marginea liniei între stațiile Cartsdyke și Greenock Central, în timp ce podul de cale ferată peste Sinclair Street din oraș va fi, de asemenea, înlocuit cu tablierul din lemn, care poartă calea ferată.
La tunelul Newton Street, care se întinde pe o distanță de peste 1,5 km între stațiile Greenock West și Fort Matilda, inginerii vor efectua reparații la zidărie și vor impermeabiliza structura.
Pentru a menține pasagerii în mișcare, autobuzele de înlocuire vor circula între Paisley Gilmour Street și Wemyss Bay/ Gourock.„Aceste lucrări vitale vor contribui la îmbunătățirea performanței și fiabilității pentru clienții noștri. Inginerii noștri vor lucra nonstop pentru a finaliza aceste proiecte cât mai repede posibil și le mulțumim pasagerilor pentru înțelegerea lor în timp ce are loc această investiție crucială”, a declarat Ross Moran, directorul rutei Network Rail Scotland.
Întreaga linie Inverclyde de 58 km, situată în partea central-vestică a Scoției, pornește de la stația Glasgow Central, trece prin Paisley și printr-o serie de stații la sud de râul Clyde și Firth of Clyde, terminându-se la Gourock și Wemyss Bay, unde face legătura cu serviciile de feribot Caledonian MacBrayne.
Linia cuprinde o secțiune de 11,5 km între Glasgow Central și Paisley, 22 km între Paisley și Wemyss Bay Junction, 8,5 km între Gourock Branch și 16 km între Wemyss Bay Branch. De-a lungul liniei există mai multe tuneluri, inclusiv tunelurile Bishopton, tunelul Wellpark și tunelul Newton Street de 2 km, care este cel mai lung tunel feroviar din Scoția, cu o cale dublă care circulă între Greenock West și Fort Matilda.
Articol preluat de pe RailwayPRO.com