marți, aprilie 30, 2024
spot_img

Network Rail atribuie contracte de semnalizare la șase companii

Network Rail (administratorul britanic de infrastructura feroviara) a atribuit contracte de semnalizare la șase companii, ca parte a unui plan pe 10 ani în valoare de 4 miliarde de lire sterline (4,67 miliarde de euro) pentru a dota infrastructura cu echipamente moderne care să aducă o mai mare fiabilitate în întreaga țară printr-un amestec de semnalizare tradițională și control digital.

De la Carlisle la Brighton, planul de semnalizare pe 10 ani al Network Rail, în valoare de 4 miliarde de lire sterline, va schimba fața căii ferate britanice, cu echipamente moderne care vor aduce o mai mare fiabilitate în întreaga țară, printr-un amestec de semnalizare tradițională și control digital.
Cadrul se întinde din 2024 până în 2034 și include 3 miliarde de lire sterline (3,5 miliarde de euro) pentru semnalizare digitală și un miliard de lire sterline (1,17 miliarde de euro) pentru semnalizare convențională, în cadrul programului Train Control Systems (Sisteme control tren).

Contractele de semnalizare au fost atribuite pe două loturi:

Lotul 1: semnalizare convențională

Alstom
AtkinsRealis
Hitachi
Siemens

Lotul 2: semnalizare digitală (utilizând tehnologia ETCS)

Alstom
AtkinsRealis și CAF
Siemens
Thales și VolkerRail

Cadrul privind sistemele de control al trenurilor înlocuiește cadrele majore de semnalizare anterioare și a fost conceput pentru a aduce noi modalități de lucru între Network Rail și partenerii săi de semnalizare.

„Noul nostru cadru pentru sistemele de control al trenurilor aduce o schimbare pozitivă în abordarea modului în care lucrăm cu furnizorii pentru furnizarea de servicii de semnalizare. Vom lucra cu toții în mod mult mai colaborativ unii cu alții, iar relațiile noastre vor fi considerate ca fiind parteneriate”, a declarat Clive Berrington, directorul comercial și de achiziții al Network Rail Group Commercial & Procurement.
Pe lângă colaborarea mai intensă între Network Rail și partenerii săi, o altă schimbare se referă la modul în care partenerii vor fi selectați și li se vor atribui lucrări. Noul Network Rail Allocation Group (Grupul de alocare al rețelei feroviare) va face legătura între parteneri și proiectele de semnalizare pe baza unei serii de factori. Această abordare va contribui la reducerea vârfurilor și a perioadelor de lucru pentru parteneri.
Printre proiectele inițiale de semnalizare care urmează să fie realizate se numără Midlands Rail Hub, semnalizarea digitală pentru modernizarea rutei TransPennine și semnalizarea digitală pentru programul TriLink.

IN THE SPOTLIGHT

ARIC 25 de ani: Basm/Real. Ţinta comună – Realizarea proiectului

ARIC a organizat ieri, 18 aprilie, o Conferință aniversară la hotel Novotel București pentru a celebra 25 de ani de la înfiinţare. Evenimentul, intitulat „Basm/Real...

Ultimele Articole