vineri, august 30, 2024
spot_img

Metroul din Madrid investește peste 100 de milioane de euro în uși de peron

Comunitatea Madrid va investi 100,7 milioane EUR în instalarea de uși de peron în toate stațiile liniei 6 de metrou, ca parte a procesului de automatizare a acestui sistem de transport public.
Acesta este un element esențial pentru a deveni prima linie de metrou care introduce automatizarea. Ministerul Locuinței, Transporturilor și Infrastructurii a ales L6 deoarece este cea mai utilizată din întreaga rețea, cu peste 90 de milioane de călătorii înregistrate în primele șase luni ale anului.
În total, vor fi efectuate lucrări pe cele 70 de peroane, însumând 6,4 kilometri, cu scopul de a utiliza aceste uși pentru a separa zona de așteptare a pasagerilor de zona în care circulă trenurile, garantând o intrare sigură și ordonată în vehicul. Acestea vor fi transparente pentru a asigura vizibilitatea în orice moment și pentru a oferi o senzație mai mare de spațiu.
Din punct de vedere operațional, va permite creșterea regularității serviciului și a capacității de transport, evitând întârzierile asociate cu utilizatorii și crescând viteza de sosire a convoaielor pentru a pune în circulație unul la fiecare două minute. În plus, se va asigura blocarea accesului neautorizat la tuneluri și menținerea curățeniei în zona căii ferate.
Contractul va fi atribuit în ultimul trimestru al acestui an și se preconizează că lucrările vor începe în luna iunie a anului viitor, împreună cu lucrările ample de renovare a căii ferate care vor permite circulația automată a trenurilor.
Metro de Madrid a realizat un studiu de piață aprofundat și o analiză exhaustivă a particularităților și nevoilor călătorilor, cu scopul de a alege cea mai bună soluție, care a dus în final la un design conceptual cu avantaje semnificative în ceea ce privește accesibilitatea și informarea clienților.

Caracteristicile ușilor de peron ale metroului din Madrid

Instalația va permite utilizatorilor să cunoască starea fiecărei intrări prin culori diferite, astfel încât să le fie mai ușor să știe la care să meargă pentru a obține accesul corect. Acestea vor avea, de asemenea, serigrafie, bare de securitate și elemente anti-entrapare și vor fi construite cu componente anti-vandalism. Acest nou sistem oferă beneficii care merg dincolo de viteză, deoarece are integrate ecrane LED cu comunicări utile și un răspuns ușor de înțeles și vizibil, ceea ce îmbunătățește conexiunea la accesarea vagonului. Acestea se vor afla în partea superioară a infrastructurii, iar informațiile oferite vor varia de la timpul de așteptare pentru următoarele trenuri la o hartă a traseului.
Aceste uși de peron sunt un echipament complex care va implica nu numai construcția fizică și amplasarea, ci și intervenția în ansamblurile de semnalizare feroviară și de linii electrice, precum și în verificarea și comunicațiile cu postul de control.

IN THE SPOTLIGHT

Recalcularea pensiilor: Ce riscă mecanicii de locomotivă pensionari care lucrează la privat

Recalcularea pensiilor tuturor românilor este în curs, iar deciziile au început să le fie livrate pensionarilor prin Poșta Română. Numai că așteptările au fost...

Ultimele Articole