spot_img
joi, octombrie 6, 2022
spot_img

Mersul trenurilor de Aeroport revine la normal, după două săptămâni de lucrări

Mersul trenurilor de Aeroport revine de marți la normal, după ce timp de două săptămâni numărul de garnituri a fost redus, pentru efectuarea unor lucrări.

Mersul trenurilor de Aeroport se închide linia de Aeroport casele de bilete la CFR SA recepția liniei de Otopeni

Mai multe trenuri spre și dinspre Aeroportul Henri Coandă Otopeni au fost anulate în perioada 25 ianuarie – 8 februarie, din cauza faptului că au avut loc lucrări de sudare a șinelor și macazurilor.

Surse din cadrul Regionalei București a CFR SA au precizat luni pentru Club Feroviar că nu a mai fost primită din partea constructorului nicio solicitare de prelungire a perioadei de închidere de linie. Astfel, de marți circulația va reveni la normal, cu 72 de trenuri pe zi.

Conferinţa de Infrastructură 2021

Anul European al căilor ferate valorifică potențialul transportului feroviar

Organizată de data aceasta în format online, Conferința de Infrastructură 2021 va continua tradiția evenimentelor trecute, de a aduna la același prezidiu atât administratori de infrastructură feroviară, cât și companii care execută construcția sau modernizarea infrastructurii feroviare.

Aceștia vor analiza și prezenta proiectele finalizate până acum, pe cele în derulare, dar și pe cele ce urmează să fie licitate sau pentru care se vor semna noi contracte de finanțare.

ÎNREGISTRARE

Mersul trenurilor de Aeroport, afectat de lucrări

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a anunțat oficial pe 21 ianuarie că, în perioada menționată, pe relația București Nord – Aeroportul Internațional Henri Coandă București, antreprenorul urma să execute, în intervalul orar 8,40-14,30, lucrările de sudură a șinelor și aparatelor de cale, conform proceselor tehnologice prevăzute în proiectul de realizare a investiției.

Lucrările de sudură a șinelor și a aparatelor de cale se execută după darea în exploatare a liniei și scurgerea tonajului de stabilizare a prismei de balast, cu închiderea liniei respective, procesul tehnologic necesitând un interval prestabilit pentru atingerea parametrilor tehnici de calitate a sudurilor. Este important de menționat faptul că, acest tip de lucrări se execută la orice investiție care presupune înlocuirea suprastructurii căii, a precizat CFR SA.

Fiind astfel îndeplinite condițiile tehnice de realizare a căii fără joante (CFJ) pe relația București Nord – Aeroportul International Henri Coandă București, prin atingerea tonajului de stabilizare, constructorul a solicitat închiderea temporară a circulației pentru desfășurarea acestor lucrări de sudură a șinelor și aparatelor de cale, prevăzute în procesele tehnologice ale proiectul de realizare a investiției și consemnate în documentele de recepție.

18 trenuri anulate

În perioada desfășurării lucrărilor, respectiv 25 ianuarie – 8 februarie 2021, între orele 8,40-14,30, CFR SA a solicitat operatorilor de transport feroviar de călători anularea a 18 din cele 72 de trenuri prevăzute în orarul zilnic de circulație pe relația București Nord – Aeroport International Henri Coandă București T1.

Trenurile anulate în perioada 25 ianuarie – 8 februarie 2021, între orele 8,40 – 14,30, au fost următoarele:

CFR Călători – 4 trenuri (10715, 10718, 10717, 10720);

Regio Călători – 8 trenuri (16049, 16048, 16051, 16050, 16053, 16052, 16055, 16054);

Transferoviar Călători – 6 trenuri (15022, 15023, 15024, 15025, 15026, 15027).

(A.B.)

Ultimele Articole