Premierul Marcel Ciolacu nu a revendicat terenul pe care se află gara Tecuci, chit că susține că acesta a aparținut bunicului său, care a fost nevoit să-l doneze statului român în perioada comunistă.
”Tata era un oltean, dintr-o familie numeroasă, 11 frați. Am prins un singur frate în viață. Bunicii nu i-am prins în viață. Tata era un om mai dur, mai posac, era din școală militară, avea trei băieți, trebuia să-i țină în mână și când nu am reușit să intru la facultate, m-a trimis la muncă și înainte de armată și după armată același lucru. Mama venea dintr-o familie din Tecuci, frații mei amândoi născuți la Tecuci. O parte din parcul din Tecuci e fosta curte a mamei mele, a părinților mamei mele. Ce am ca amintire de la bunicul e un cadran de vitezometru de la mașina pe care a avut-o și care a fost luată de comuniști. Bunicul a donat tot statului român, gara din Tecuci e construită pe via lui, ca mama mea să fie lăsată să dea Bacalaureatul. Astea erau vremurile. Singurul lucru nedonat sunt locurile de la cimitir. Nu am revendicat nimic niciodată. Am vorbit cu mama și mi-a zis că nu, că aia a fost decizia bunicului meu și să o respect. Mi-a zis că nu am nevoie de nimic”, a declarat Marcel Ciolacu într-un interviu la Antena 3.
Gara Tecuci este nod feroviar
Stația CF Tecuci este nod feroviar, la intersecția Magistralei 600 Tecuci – Vaslui – Iași (linie neelectrificată, simplă pe majoritatea traseului) cu secția de circulație 704 (Galați) Barboși – Tecuci – Mărășești (linie dublă electrificată). Tot pe aici trece și secția de circulație feroviară 601 Buzău – Tecuci, pe care însă nu mai trec trenuri de călători.
Actuala clădire a stației de călători a fost construită în perioada comunistă, iar premierul Marcel Ciolacu susține că terenul de sub ea i-a aparținut bunicului său. Este greu de crezut că și terenul pe care se află dispozitivul de linii a fost tot al bunicului actualului prim-ministru, deoarece, așa cum ne-a declarat istoricul feroviar Ilie Popescu, linia ferată Roman – Bacău – Adjud – Mărășești – Tecuci – Galați a fost inaugurată oficial pe 13 septembrie 1872.