În ultimele zile s-au derulat lucrări ale SRCF București pentru ridicarea restricțiilor de viteză pe calea ferată.
Sucursala regională a anunțat printr-un comunicat că a executat lucrări de buraj mecanizat și profilare prismă de piatră spartă pe intervalul Buftea-Periș pentru ridicarea restricției și atingerea vitezei maxime de 140 km/oră.
„Personalul de specialitate al SRCF București a finalizat lucrările de buraj mecanizat și profilare prismă de piatră spartă din stația Buftea, executate pe linia 4, aparate de cale și pe firul I Buftea-Periș, lucrări care au avut drept scop ridicarea restricției de viteză de 70 km/oră și asigurarea condițiilor de circulație în parametrii normali, care permit acum atingerea vitezei maxime de 140 km/oră.”
”Programul de întreținere și reparații curente, pentru ridicarea restricțiilor de viteză, va continua, funcție de condițiile meteo, și în următoarea perioadă. Lucrările de întreținere și reparații curente se execută fără implicații majore în circulația trenurilor, personalul feroviar asigurând concomitent condiţiile optime de trafic în zona şantierelor”, se mai arată în comunicatul citat.
Lucrări ale SRCF București pe Ramificația R3
Ulterior, SRCF București a postat și o filmare în care se arată ce lucrări s-au făcut pe Ramificația R3 Buciumeni-Buftea, unde au fost montate traverse noi din beton (TW60) cu prindere SKL.
De asemenea, în ultima perioadă, SRCF București a făcut și lucrări de întreținere și reparații curente pentru ridicarea restricțiilor de viteză pe aparatele de cale și în linie curentă, cu șantiere deschise la intrarea în Gara de Nord, pe linia 301Be și pe Magistrala 300, unde personalul feroviar al secțiilor L2, L5 și L6 au executat, inclusiv în cursul nopții, lucrări de reparații pe aparate de cale, montare de traverse speciale din lemn și lucrări de întreținere cu mașini grele de cale, pentru rectificarea deficiențelor de nivel/de direcție și buraj mecanizat.